دانلود فايل كامل طرح درس رو زانه درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند تفکر و پژوهش پایه ششم

الف: قبــل از تـــــــدریــس اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقه‌بندی جدید بلوم سطح هدف اهداف و پیامدها وج

0 1.5k

فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد

با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها

تعدادصفحات

سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد

با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي


اهداف مرحله‌ای

1.       تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند پایه ششم اختصاص داده شده است .

2.       تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند پایه ششم

3.      تعدا د ماهی که به این درس کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند پایه ششم تخصیص یافته است.

بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.

 

هدف‌های رفتاری آموزشی

اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی)

انتظارات در پایان آموزش

حیطه و سطح در بلوم

عناصر برنامه درسی ملی

تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق

 

 

 

عنصر

عرصه ارتباط با

 

 

 

 

خود

خدا

خلق

خلقت

 

اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماند پایه ششم

شناختی

تفکر

 

 

*

 

 

علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب تفکر و پژوهشدرس خرسی که می خواست خرس باقی بماند پایهششم

عاطفی

ایمان

 

 

*

 

 

آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره

شناختی

علم

 

 

*

 

 

تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماندپایه ششم

شناختی

عمل

*

 

 

 

 

ایمان و باور داشتن به فراگیری تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس خرسی که می خواست خرس باقی بماندپایه ششم

عاطفی

اخلاق

*

 

 

 

 

فکر کردن در مورد توانایی های دیگران و مفاهیم درس و زندگی چه ارتباطی با هم دارند

شناختی

تفکر

 

 

 

*

 

علاقه به استفاده از عمل کاربرد درس و محاسبه های مربوط به محیط بیرون و طبیعت

روانی حرکتی

ایمان

 

 

 

*

 

درک و آگاهی از اندازه گیری آفریده های خداوند در طبیعت

شناختی

علم

 

 

 

*

 

استفاده از درس در طبیعت

روانی حرکتی

عمل

 

 

 

*

 

اندیشیدن در مورد  اینکه در طبیعت چگونه می توان از این روش استفاده کرد و خدا نیز چگونه به کار برده است.

      

ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

9,000 تومان