دانلود تجارب برتر تربیتی 1402-1403ابتدایی در مورد رفع اختلال یاد گیری خواندن و نوشتن

دانلود تجارب برتر تربیتی 1402-1403ابتدایی در مورد رفع اختلال یاد گیری خواندن و نوشتن

0 2.8k

دانلود تجارب برتر تربیتی 1402-1403ابتدایی در مورد رفع اختلال یاد گیری خواندن و نوشتن یکی از بروز ترین تجارب برتر مقاطع ابتدایی در مورد رفع اختلال یاد گیری خواندن و نوشتن می باشد

در نارسایی نوشتن و نوشتن می توان گفت که تکلیف شناختی پیچیده است که مستلزم طرفیت پردازش همزمان چندین جنبه از محرک هاست و در نتیجه پردازش شناختی کلی از جمله کارکردهای اجرایی در فرایند نوشتن نقش مهمی دارند

چکیدحاضر در سال تحصیلی ……….-……… در پایه ی ……….  دبستان …….  با فراوانی ………  نفر از دانش آموزان انجام شده است. مسأله ی موردنظر، اختلالات، ضعف و بی علاقگی یکی از دانش آموزان در خواندن و نوشتن و هدف از انجام این پژوهش، استفاده از روش های نوین تدریس در بهبود خواندن و نوشتن  دانش­آموزان بوده است.در این تحقیق، از روش توصیفی که جنبه عینی و واقعه نگاری دارد استفاده شده است. مزایای این روش، بهره گیری از شاخص­های آمار توصیفی از قبیل: جدول فراوانی، درصد و نمودار می باشد. بر این اساس، پژوهشگران با استفاده از روش­های علمی (مشاهده، ، پرسشنامه و اسناد و مدارک)، موضوع را با اولیا و همکاران مدرسه در میان گذاشتیم و در جلسه شورای معلمان مطرح شد تا مورد بحث و گفتگو قرار بگیرد و از تجربیات و راهکارهای همکاران استفاده شد.. بعد از گردآوری اطلاعات و انتخاب بهترین راه حل ها، به اجرای آنها پرداختیم. بعد از اجرای راه حل های مختلف در زمینه ی خواندن و نوشتن  و همچنین با ارزیابی و مقایسه نتایج حاصل از تجارب خود از طریق روش های علمی و اعتباریابی راه حل ها، دلالت بر آن دارد که روش های انتخابی و به اجرا درآمده، باعث افزایش میزان علاقه مندی فراگیر به درس خواندن و نوشتن ، بالا رفتن اعتماد به نفس و پیشرفت خواندن و نوشتن  دانش آموزان شده و رضایت والدین و مسئولین مدرسه را نیز در پی داشته است. 

چکیده     ۴
مقدمه     ۶
بیان ضرورت و اهمیت موضوع     ۶
پیشینه تحقیق     ۷
گزارش تجربی     ۸
اهداف تحقیق     ۹
روش پرداختن به تجربه     ۹
نتیجه­ گیری     ۱۲
محدودیت ها و پیشنهادها     ۱۲
منابع     ۱۴
 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

45,000 تومان