20,000 تومان
  • فروشنده : طرح درس ماهانه

  • کد فایل : 63135
  • فرمت فایل دانلودی : word
  • تعداد مشاهده : 1532
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم مشکلات رفتاری دانش آموزان را در ساعت ریاضی با استفاده از روش هاي نوين تدريس مرتفع نمایم ؟

یکی از مسائل و مشکلاتي كه دبيران با آن روبرو هستند ، کار با دانش‌آموزانی است که دچار مشکلات رفتاری و عاطفی هستند.

0 1.5k

دانلود اقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم مشکلات رفتاری  دانش آموزان را در ساعت ریاضی با استفاده از روش هاي نوين تدريس مرتفع نمایم ؟

فرمت فایل: word

کاربر عزیز شما میتوانید اقدام پژوهی درمورد چگونه توانستم مشکلات رفتاری  دانش آموزان را در ساعت ریاضی با استفاده از روش هاي نوين تدريس مرتفع نمایم را با توضیحات کامل  از سایت ما دانلود نمایید لازم به ذکر است که این فایل قابل ویرایش و در قالب word وpdf و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است

شرح فایل: مهم ترین عاملی که در موفقیت یا ناکامی برخی از معلمان در تدریس ریاضی ، نقش بسزایی دارد، مربوط به روش آنان در علاقه مند کردن دانش‌آموزان به درس یاد شده و چگونگی ایجاد انگیزه و ارائه مطالب درسی به آنان می‌باشد. بسیاری از روان شناسان و دست اندرکاران امور آموزشی مسلط شدن به مهارت های اجتماعی برای دانش آموزان را که با مشکلات عاطفی و رفتاری روبه رو هستند، بسیار موثر می دانند. همچنین این متخصصان بر این باورند اخراج شدن از مدرسه و اقدام به جرم که این دسته از دانش آموزان درگیر آن هستند، در نتیجه روابط میان شخصی این دانش آموزان است که مورد قبول و پسند دوستان و همکلاسی هایشان قرار نمی گیرند. 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

20,000 تومان