دانلود پاورپوینت جانوران بی مهره

دانلود پاورپوینت جانوران بی مهره

0 2.8k

پاورپوینت جانوران بی مهره توسط گروه فناوری اطلاعات سپیده برای وبسایت اس پی دی فایل تهیه و تنظیم گردیده است. دانشجویان، محققین و بازدیدکنندگان محترم وبسایت می توانند این پاورپوینت را بعنوان پروژه پایان ترم خود ارائه دهند و نمره کامل را دریافت نمایند. تمامی اسلایدها در پاورپوینت جانوران بی مهره با دقت و بصورت کاملا حرفه ای توسط تیم ما تهیه و تنظیم گردیده است، لذا نیاز به مطالعه مجدد، ویرایش و یا دستکاری این پروژه نیست و بعد از پرداخت و خرید از وبسایت می توانید از آن پرینت گرفته و یا تحویل استاد دهید.

دانلود پاورپوینت جانوران بی مهره در  21 اسلاید

انواع جانوران
جانوران مهره دار : جانورانی که اسکلت داخلی یا ستون مهره دارند ، در شاخه ی مهره داران قرار میگیرند .
جانوران بی مهره : جانورانی که اسکلت خارجی دارند و یا اسکلتی ندارند ، در شاخه ی بی مهره ها قرار می دهند . و این جانوران خود به دو شاخه تقسیم می شوند الف) دارای اسکلت خارجی        ب) فاقد اسکلت خارجی
انواع بی مهره عبارتند از : اسفنج ها   2- کیسه تنان     3- بند پایان    4- نرم تنان    5- کرم ها      6- خارپوستان
انواع کیسه تنان عبارتند از :
مرجان ها : بزرگ ترین گروه می باشند . این جانوران ثابت هستند و در پیکر خود اسکلت آهکی دارند از تجمع اسکلت آهکی آنها ، شکلهای مختلف مرجانی ، آبسنگ و جزایر مرجانی تشکیل می شود . در واقع جزایر مرجانی بافعالیت مرجان ها تشکیل می شود .
نرم تنان ویژگی ساختاری و زیستی :
داشتن بدن نرم و بدون حلقه – در بیشتر آنها بخش سختی به نام صدف ، بدن نرم آنها را در بر گرفته است و دربعضی هم این بخش وجود ندارد ( لیسه ها ) بیشتر آنها در دریا زندگی می کنند ( هشت پا ) وبرخی هم ساکن خشکی هستند ( حلزون )
بعضی از نرم تنان از آفت ها گیااهی به شمار می روند ( حلزون و لیسه ) و بخی هم واسطه ی انتقال بعضی کرم های انگلی به انسان هستند.

 


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

25,000 تومان