15,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 56748
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1963
  • فرمت فایل اصلی : word
  • تعداد صفحات : 32

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی اصلاح رفتارهای ناشایست

دانلود اقدام پژوهی اصلاح رفتارهای ناشایست

0 2k
دانلود اقدام پژوهی اصلاح رفتارهای ناشایست
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم رفتارهای ناشایست و نادرست  زهرا را اصلاح نمایم

فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود اقدام پژوهی (مدیران ومعاونات مدارس )فرمت فایل word وقابل ویرایش درتعداد 32صفحه درمورد  چگونه توانستم رفتارهای ناشایست و نادرست  زهرا را اصلاح نمایم که این فایل یکی  از کاملترین فایل های اقدام پژوهی ویژه متوسطه اول از وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل چگونه توانستم رفتارهای ناشایست و نادرست  زهرا را اصلاح نمایم

فرمت فایل wordوقابل ویرایش 
تعداد صفحات 32
شرح از قسمتی از مجموع 

چكيده

    یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل ، اختلالات رفتاری می باشد . معلّمان در برابر اختلالات رفتاری ، به شکل های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می دهند . برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می کنند . بعضی از معلمان ، در مقابل آنان کو تاه می آ یند ؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می کنند . امّا  واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد .

در سال تحصیلی 1396-1395 بنده دانش آموزی در کلاس اول ابتدایی به نام زهرا داشتم که مشکلات رفتاری بسیاری داشت . بعد از مشاهده ای مشکل بنده به دنبال راه حل هایی برای آن پرداختم . ابتدا به جمع آوری اطلاعات و  تجزیه و تحلیل مشکل پرداختم .

بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات متوجه شدم ، مهم ترین علت مشکل دانش آموز ، اعدام پدر بعد از یک نزاع خانوادگی در سال قبل وکمبود شدید محبت از جانب خانواده بوده است . با اجرای راه حل هایی همچون ، تشویق و محبت ، دادن مسئولیت ، کارکردن درسی بیشتر با او و همکاری سایر دانش آموزان رفتار ناشایست دانش آموز را کاهش و وضعیت درسی او را بهبود بخشیدیم .



15,000 تومان