دانلود اقدام پژوهی مشکل کم رویی

دانلود اقدام پژوهی مشکل کم رویی

0 1.8k
دانلود اقدام پژوهی مشکل کم رویی
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستیم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس دانش آموز طلاق را با استفاده از روش های مناسب افزایش دهیم

فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود اقدام پژوهی (مدیران ومعاونات مدارس )فرمت فایل word وقابل ویرایش درتعداد34 صفحه درمورد  چگونه توانستیم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس دانش آموز طلاق را با استفاده از روش های مناسب افزایش دهیمکه این فایل یکی  از کاملترین فایل های اقدام پژوهی ویژه متوسطه اول از وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل :  چگونه توانستیم مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس دانش آموز طلاق را با استفاده از روش های مناسب افزایش دهیم

فرمت فایل wordوقابل ویرایش 
تعداد صفحات 34
شرح از قسمتی از مجموع 

8 1 گرد آوري شواهد 1

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده از کتاب ،مجله ،سایت های اینترنتی و ...برای گرد آوری شواهد لازم جهت تشخیص مسئله اقدامات زیر را انجام دادم :

1-8- 1 مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس

در مشاهده رفتار آرین در کلاس متوجه شدیم :

الف - کندنویس.استرس زیاد .توی راه رفتن خیلی احتیاط می کنه..مثل کودک دویاسه ساله راه میره.

ب  - مدام درهنگام نوشتن تکالیف به پشت سر خود نگاه می کند .

ج - تکالیف کتاب کاروریاضی درکلاس انجام نمیشده. اگر یک تکلیف را نتواند انجام دهد دیگر بعد آن هیچ تکلیفی انجام نمی دهد . روخوانی بسیار خوب .

و - درنقاشی کردن وهرکاری که می خوادانجام بده بایدبپرسه،خوبه یانه،درسته یانه،تاجواب ندهم کاری انجام نمیده

ه - اگر سوالی در حین تدریس در کلاس برایش پیش می آید خودش سوالش را مطرح نکرده و گاهی اوقات از دوستش می خواهد که سوال او را مطرح کند.در کلاس تنها با یک نفر که کنارش می نشیند صحبت می کند.در بحث های گروهی و کلاسی و پرسش و پاسخ در کلاس هیچ زمانی داوطلب نیست و تنها زمانی که از او خواسته می شود برای  پاسخ گویی شفاهی در جلوی کلاس حاضر شود بسیار مضطرب و رنگ پریده حاضر می شودو قادر نیست به طور کامل به سوالات پاسخ دهد.



15,000 تومان