15,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 56689
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2540
  • فرمت فایل اصلی : word
  • تعداد صفحات : 20
  • تعداد فروش: 8

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی محیط آموزشی تمیز

دانلود اقدام پژوهی محیط آموزشی تمیز

0 2.5k
دانلود اقدام پژوهی محیط آموزشی  تمیز
دانلود اقدام پژوهی چگونه می توان دانش آموزان رابه داشتن محیط آموزشی  تمیز ترغیب کرد

فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود اقدام پژوهی (مدیران ومعاونات مدارس )فرمت فایل word وقابل ویرایش درتعداد20صفحه درمورد  چگونه می توان دانش آموزان رابه داشتن محیط آموزشی  تمیز ترغیب کرد  که این فایل یکی  از کاملترین فایل های اقدام پژوهی ویژه متوسطه اول از وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل : چگونه می توان دانش آموزان رابه داشتن محیط آموزشی  تمیز ترغیب کرد

فرمت فایل wordوقابل ویرایش 
تعداد صفحات 20
شرح از قسمتی از مجموع :

چکیده:

پژوهش مورد نظر در ارتباط با بررسی راهکارهایی برای تمیز نگه داشتن محیط آموزشی مدرسه ....................... با تعداد 400 دانش آموز (در هر نوبت) انجام شده است .

با توجه به مشکلاتی که  عدم رعایت نظافت و بهداشت در مدرسه و کلاسهای درس ایجاد می کند تصمیم بر این شد که مشکل را با کمک دانش آموزان و همکارانی که در مدرسه حضور دارند حل کنیم.

با توجه به اینکه بهداشت فردی و محیطی که دانش آموزان در آنجا تحصیل می کنند و ساعات سازنده ای را که در این محیط به سر می برند تا حد زیادی می تواند در رشد شخصیت آنان مفید باشد لذا بنا بر این شد که تعدادی فرضیه مطرح نموده و در گردآوری شواهد 1 (از طریق پرسشنامه ازدانش آموزان و همکاران ) از آنها استفاده شود و پس از تجزیه و تحلیل پرسشنامه فرضیه هایی را بعنوان راه حلهای موقتی انتخاب و این راه حلها در مدرسه اجراشوددر این راستا قوانینی وضع گردید.که در زیر بصورت خلاصه عنوان می شود.

1-    دانش آموزانی را که در کلاس آشغال میریزند به مدت 2 هفته مسئول بهداشت شوند . 2- دانش آموز خاطی موظف است درس را خلاصه کند 3- از نمره انضباطاین دانش آموز کسر گردد 4- همکاران روی نظافت کلاس حساسیت نشان دهند 5- احادیثی از ائمه و جملات زیبای دیگری بر در و دیوار نصب شود.


15,000 تومان