دانلود اقدام پژوهی استفاده از فضای مجازی

دانلود اقدام پژوهی استفاده از فضای مجازی

0 3.1k
دانلود اقدام پژوهی  استفاده از فضای مجازی
دانلود اقدام پژوهی  چگونه توانستم  استفاده از فضای مجازی را در دانش اموزان پایه نهم به سمت درستی هدایت کنم

فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود اقدام پژوهی (مدیران ومعاونات مدارس )فرمت فایل word وقابل ویرایش درتعداد24صفحه درمورد  چگونه توانستم بوسیله آموزش روابط آسیب زای دختران مدرسه را کاهش دهم  که این فایل یکی  از کاملترین فایل های اقدام پژوهی ویژه متوسطه اول از وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل :چگونه توانستم بوسیله آموزش روابط آسیب زای دختران مدرسه را کاهش دهم

فرمت فایل wordوقابل ویرایش 
تعداد صفحات 24
شرح از قسمتی از مجموع :

چکیده

  پدیده های نوظهور اجتماعی همه را درگیر می کند. یکی از این پدیده ها فضای مجازی و بازی های رایانه است. در این میان نوجوانان و دانش آموزان بیشترین آسیب را بابت استفاده نادرست از فضای مجازی می بینند. چرا که در سن حساسی قرار دارند.

 فضای مجازی محيطی الكترونيكي یا محیط شبکه ای از کامپیوتر ها دانسته می شود كه با استفاده از جلوه هاي سمعی و بصری سعی دارد تا اشیاء و واقعیت های سه بعدي جهان واقعي را مشابه سازي كند اما ادعا می شود که فاقد ماديت فيزيكي هستند.

گفته می شود که از خصوصیات بارز این فضا بی مکانی و بی زمانی است. (منتظرقائم،1381، ص 231)

اینجانب دبیر مطالعات اجتماعی پایه نهم ، در کلاسم با دانش اموزانی سرکار داشتم که در منزل بیشترشان گوشی موبایل هوشمند داتشند و بیشتر اوقات خود را در فضای مجازی و اینترنت می گذراندند .

بنابراین تصمیم گرفتم ، در این اقدام پژوهی دانش آموزان  و والدین را با مزایا و معایب استفاده از فضای مجازی آشنا ساخته و سپس به روشهای صحیح برخورد والدین و معلمان در رابطه با مشکلات موجود در این مبحث بپردازیم و راه کارهای اصولی مواجهه با این موضوع را ارائه نمائیم.

15,000 تومان