دانلود اقدام پژوهی تغذیه سالم همکاران ودانش آموزان

دانلود اقدام پژوهی تغذیه سالم همکاران ودانش آموزان

0 1.9k
دانلود اقدام پژوهی تغذیه سالم همکاران ودانش آموزان
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم همکاران دبیرستان   را نسبت به صرف صبحانه در مدرسه علاقه مند سازم
فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود اقدام پژوهی (مدیران ومعاونات مدارس )فرمت فایل word وقابل ویرایش درتعداد25صفحه درمورد  چگونه توانستم همکاران دبیرستان   را نسبت به صرف صبحانه در مدرسه علاقه مند سازم که این فایل یکی  از کاملترین فایل های اقدام پژوهی ویژه متوسطه اول از وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل : چگونه توانستم همکاران دبیرستان   را نسبت به صرف صبحانه در مدرسه علاقه مند سازم

فرمت فایل wordوقابل ویرایش 
تعداد صفحات 25
شرح از قسمتی از مجموع :

چکیده

همانگونه که واقفیم اهمیت خوردن صبحانه برای افزایش تمرکز و کارایی بخصوص در نظام آموزشی بر کسی پوشیده نیست. پژوهش‌هاي آماري نشان مي‌دهد كه درصد قابل توجهی از معلمان بدون صبحانه روزشان را آغاز مي‌كنند. اين در حالي است كه به دليل اهميت اين وعده غذايي در برخي از كشورهاي خارجي در مدارس برنامه صبحانه گذاشته شده است. در نظام آموزشی و در مدارس یکی از عوامل بالا بردن سطح کارایی و تمرکز بیشتر معلمین و کادر آموزشی خوردن صبحانه و تغذیه سالم است.

مسئله اساسی که بنده را به انجام این اقدام پژوهی وا داشت.عدم علاقه و توجه همکاران این آموزشگاه به خوردن صبحانه بود که این مسئله باعث عدم تمرکز و پایین آمدن کارایی آنها در بحث تدریس و فعالیت های اجرایی شده بود. بنا بر این بنده تصمیم گرفتم با استفاده از روش ها و راهکار های جذاب آنها را به خوردن صبحانه ترغیب نمایم. پس از اقدامات صورت گرفته همکاران مورد بررسی  به استفاده از تغذيه‌ي سالم بيش از پيش علاقمند شدند .عادت به استفاده از صبحانه  سالم در بين همکاران بيشتر شد. مشاركت تغذيه اي در ميان همکاران و ديگر دست اندركاران مدرسه افزايش يافت. با رويكرد همکاران به استفاده از صبحانه سالم اطلاعات تغذيه اي آنها نيز افزايش پيدا كرد. اكثر همکاران كلاس به خودباوري در مورد تغذيه و صبحانه رسيدند.با استفاده ي صحيح از تغذيه سطح كمي و كيفي آموزشي افزايش پيدا كرد. ميل به نوشيدن شير به طور چشمگيري در ميان همکاران افزايش يافت.

از آنجا که این اقدام پژوهی با جامعه آماری همکاران و دبیران صورت پذیرفته است،می توان آن را به دانش آموزان نیز بسط داد و از مزایای علاقه مند نمودن هر چه بیشتر دانش آموزان به صرف صبحانه در سیستم آموزشی بهره برد.

کلیدواژه : صبحانه-تغذیه سالم-دانش آموزان،دبیران

15,000 تومان