دانلود طرح جابر درمورد کندو عسل

دانلود طرح جابر درمورد کندو عسل

0 1.8k
دانلود طرح جابر درمورد کندو عسل

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع کندو عسل را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر کندو عسل است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر کندو عسل را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع کندو عسل در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرکندو عسل

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای

بسیاری از زنبور داران ورقه های مومی خام (ورقه های مومیِ شکل دهی نشده که به آن ها ورقه های استارتر می گویند) را از ابتدا درون کندو قرار می دهند تا زنبور ها وقت زیادی را صرف تولید موم نکنند و در نتیجه انرژی بیشتری را صرف تولید عسل کنند . این ورقه ها زنبورهای کارگر را تشویق می کند تا سلول های به نسبت کمتری را برای زنبورهای نر بسازند ، حال آن که شان هایی که خود زنبور عسل می سازد ، سلول های بیشتری برای نرها دارد . این مسئله ملکه را بر آن می دارد که تخم های نر بیشتری بگذارد و گفته می شود که وجود نرهای بیشتر باعث می شود کُلنی شادتری داشته باشیم .

انواع کندوی عسل

۱- کندوهای بومی یا قدیمی

کندوهای بومی عموما دارای قاب های ثابت هستند . کندوهای بومی در ایران شامل انواع تنه درختی ،سبدی ، گوزه ای ، کدویی و گِلی هستند . کندوهای بومی در تمام دنیا به علت عیوبی که نسبت به کندوهای جعبه ای دارند ، به تدریج جای خود را به کندوهای جدید یا جعبه ای داده و زنبوردارانی که هنوز از کندوهای بومی استفاده می کنند ، به محض امکان یافتن ، ترجیح خواهند داد که از کندوهای جعبه ای و روش های مدیریتی خاص آن برای تولید عسل استفاده کنند .

از آن جا که زنبورداری با انواع کندوهای بومی ، نه مطلوب زنبورداران است و نه ارزش ترویج دارد و اصولا در زنبورداری جدید بابی برای آموزش استفاده از کندوهای بومی وجود ندارد ، درباره ی انواع مختلف آن توضیحی داده نمی شود و در ادامه و دیگر مقالات سایت بازار عسل فقط درباره کندوی جعبه ای و آن هم نوعی که در ایران رایج و قابل استفاده است ، بحث خواهد شد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر