دانلود طرح جابر درمورد حیوانات معمار

دانلود طرح جابر درمورد حیوانات معمار

0 2.4k
دانلود طرح جابر درمورد حیوانات معمار

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع حیوانات معمار را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر حیوانات معمار است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر حیوانات معمار را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع حیوانات معمار در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرحیوانات معمار

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 قال علی علیه السلام:

 " اوضع العلم ما وقف علی اللسان و ارفعه ما ظهر فی الجوارح و الارکان. "نهج البلاغه، حکمت 92

پست ترین دانش، دانشی است که در سطح زبان، متوقف شود و والاترین دانش، آن است که در کل وجود  فرد، ظاهر و منعکس گردد.

 

مقدمه

 از آنجا که تفکر و تعمق در پدیده هاي عالم هستی که همه آنها از ذرات کوچک تا کرات و کهکشانهاي بی انتها مخلوقات خداوند متعال هستند ، ظرفیت بی انتهایی را در ارضاي کنجکاوي انسان در کشف حقایق و روابط بین پدیده ها در طول دستیابی به اعتقاد عمیق و ایمان پایدار به خدا دارد ،از اینروست که در قرآن، خدا ي باري تعالی دستور موکد به جستجوي در طبیعت و توجه به قدرت لایزال الهی در آفرینش عالم هستی دارد.

 

 

 

 

 

موضوع پروژه :حیوانات معمار

زمان صرف شده برای انجام پروژه : 3هفته

مشکلات :

آشنانبودن به نحوه جستجو ،نداشتن منابع کتابی و یاد نداشتن کامپیوتر،هماهنگ نشدن برنامه های اعضای گروه.

 

راه حل ها : کمک گرفتن از والدین و افراد آگاه به اینترنت ، راهنمایی مفید معلم گرامی و رفتن به کتابخانه به کمک والدین ،سعی کردیم تکالیف مدرسه را زودتر انجام دهیم و زمانی را برای انجام پروژه در نظر بگیریم وهماهنگ شویم.

 

  نوع پروژه : نمایش علمی (تحقیق)

وسایل مورد نیاز:

اینترنت ، کامپیوتر و ....

مدیریت زمان:

 ابتدا مطالب را جمع آوری کردیم و سپس عکس های مربوطه را تهیه کردیم مطالب را تایپ و جمع بندی نمودیم.

 

 

تحقیق زمینه ای:

 حیوانات خیلی از اوقات صرفا لانه می سازند تا بچه ها یا شکارهایشان را در آن جا دهند. برای همین است که بسیاری از لانه ها در مقایسه با اندازه بدن خود آن حیوان، بسیار کوچک هستند؛ مثلا ماهی فقط نیاز دارد تخم هایش را در فضایی امن بگذارد، بنابراین؛ آن روزنه کوچک کف شن های دریا برایش کافی است. پستاندارانی مثل گوریل ها گاهی برای خواب آرام در شب، خانه هایی از برگ می سازند و به داخل آن ها می روند. بعضی از حیوانات می خواهند سال بعد دوباره به محل لانه شان برگردند و بعضی هایشان هم بعد از تمام شدن فصل آن را برای همیشه ترک می کنند

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر