4,000 تومان
  • فروشنده : زهره استخر

  • کد فایل : 55006
  • فرمت فایل دانلودی : .pdf
  • تعداد مشاهده : 2091
  • فرمت فایل اصلی : PDF
  • تعداد صفحات : 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

آیا هوش مصنوعی کاری شبیه استدلال انسان انجام می دهد

پس از ادعاهایی مبنی بر اینکه یک هوش مصنوعی «جرقه‌های هوش مصنوعی عمومی» را نشان داده است، باید از تبلیغات پیرامون این فناوری چه کنیم؟ ملانی میچل متخصص هوش مصنوعی راهنمای شماست

0 2.1k
آیا هوش مصنوعی کاری شبیه استدلال انسان انجام می دهد
هوش مصنوعی در چند سال گذشته در سراسر اخبار بوده است. با این حال، در ماه‌های اخیر ضربات طبل به اوج خود رسیده است، عمدتاً به این دلیل که یک چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی به نام ChatGPT با توانایی خود در تولید متن روان و پاسخ با اطمینان به همه سؤالات، جهان را غرق کرده است . همه اینها مردم را متعجب می کند که آیا هوش مصنوعی به نقطه عطفی رسیده است یا خیر.

سیستم فعلی پشت ChatGPT یک مدل زبان بزرگ به نام GPT-3.5 است که از یک شبکه عصبی مصنوعی تشکیل شده است، مجموعه‌ای از واحدهای پردازشی به هم پیوسته که امکان برنامه‌هایی را برای یادگیری فراهم می‌کند. هیچ چیز غیرعادی در آنجا وجود ندارد. با این حال، چیزی که بسیاری را شگفت زده کرد، میزان توانایی های آخرین نسخه، GPT-4 است. در ماه مارس، محققان مایکروسافت که توسط OpenAI به این سیستم دسترسی پیدا کردند، استدلال کردند که GPT-4 با نشان دادن مهارت در کارهایی فراتر از کارهایی که در آن آموزش دیده بود، و همچنین تولید زبان قانع‌کننده، «جرقه‌های» مصنوعی را نمایش می‌دهد . هوش عمومی این یک هدف طولانی مدت برای تحقیقات هوش مصنوعی است که اغلب به عنوان توانایی انجام هر کاری که انسان می تواند انجام دهد در نظر گرفته می شود. بسیاری از کارشناسان با این استدلال که فاصله زیادی با هوش انسان مانند دارد، عقب نشینی کردند.

4,000 تومان