دانلود طرح جابر درمورد سنگ های آذرین

دانلود طرح جابر درمورد سنگ های آذرین

0 2.4k
دانلود طرح جابر درمورد سنگ های آذرین

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع سنگ های آذرین را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر سنگ های آذرین است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر سنگ های آذرین را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع سنگ های آذرین در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرسنگ های آذرین

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

سنگ های آذرین از خصوصیاتی كه دارند اینست كه بلورین هستند.سنگ های رسوبی یا لایه لایه اند یا رگه رگه سنگ های دگرگونی معمولا منشأ رسوبی دارند.تكنیك هایی كه روی سنگ كار می كنند:بعد از ایتالیا ایران بزرگ ترین صادر كننده سنگ به جهان است.هزینه استخراج سنگ گران است.به خصوص در گرانیت،صفحه گرانیت بر با دیگر سنگ ها فرق می كند .اگر هزینه گرانیت 60000 تومان باشد سنگ های معمولی 2000 تومان است.گرانیت حتماً باید ساب بخورد ولی تراور تن اگر ساب نخورد فرقی نمی كند.دوری و نزدیكی به بازار مصرف هم فرق دارد در قیمت .دوری و نزدیكی به جاده اصلی هم مهم است.كاربرد تراور تن در دیوار بهتر است چون متخلخل است و در كف نمیشود چون آلودگی به خود میگیرد و تمیز كردنش مشكل است.یكی از تكنیكهای مورد استفاده در مورد سنگ رزین كردن است، رزین یك لایه محافظ ایجاد می كند و بافت سنگ را جلا میدهد .تكنیك بعدی اسید شور كردن ،یا سند پلاست است ،برای تلقین حس گهنگی (در رستوران های سنتی)سنگ را در اسید می اندازند و یا لبه هایش را با تیشه می ز نند .

سنگ هایی كه به اسید مقاومند گرانیت است ،و سنگ های رسوبی و آهكی به مواد قلیایی مقاومند.ابعاد سنگ:عامی ترین اصطلاح سنگ چهل طول است ،یا چهل طولی ،سنگی كه عرض آن 40 است در هر طولی كه بخواهیم ،قیمت آن 4 برابر می شود ،قیمت سنگ را متر مربع حساب می كنند،سنگ ها 10 تا 20 میلیمتر ضخامت دارند ،سنگ های 3 یا 4 سانتیمتر هم داریم كه برای موارد خاص مثل پله ها استفاده می شود .نكته دیگر اینكه بعضی از معماران ازسنگ گرانیت در پله های جلوی ساختمان استفاده میكنند كه كار بسیار اشتباهی است چون در وقت بارندگی لیز میشود . از نقطه نظر زمین شناسی، سنگ به موادی از پوسته زمین اطلاق می‌شود که از یک یا چند کانی که با یکدیگر پیوند یافته‌اند، درست شده‌است. در مقابل خاک توده‌ای از ذرات با دانه‌های منفصل یا دارای پیوند سست است که بر اثر هوازدگی سنگ‌ها و به طور برجا تشکیل شده‌است. فشارهای کره مذاب درون زمین را که به پوسته جامد سطح آن وارد می‌شود را می‌توان عامل فرایند کوه زایی و خشکی زایی نامید. هر یک از چند روندی را که باعث خرد شدن و تغییر شکل مواد سخت سطح زمین و موادی که با جو در تماس هستند، هوازدگی می‌نامند. عوامل فرسایش یا هوازدگی به دو گروه فیزیکی و شیمیایی تقسیم می‌شوند.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر