دانلود طرح جابر درمورد سردردها

دانلود طرح جابر درمورد سردردها

0 1.5k
دانلود طرح جابر درمورد سردردها

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع سردردها را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر سردردها است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر سردردها را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع سردردها در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرسردردها

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

بیشتر سردردها در یکی از چهار نوع زیر می گنجند:

 سردرد تنشی

 سردرد میگرنی

 سردرد مزمن روزانه

 سردرد خوشه ای

 سردردهای تنشی

علایم سردردهای تنشی عبارتند از:

 فشار یا سفتی اطراف هر دو طرف سر یا گردن.

 درد خفیف تا متوسط که ثابت است و ضربان دار نیست.

 درد با فعالیت بدتر نمی شود.

 شدت درد در طول سردرد می تواند کم و زیاد شود.

 ممکن است حساسیت در عضلات سر، گردن یا شانه ها باشد. 

 سردردهای میگرنی

سردردهای میگرنی نوعی سردرد هستند که باعث درد متوسط تا شدید می شوند که با نور، صدا و حرکت بدتر می شوند. بعضی از افراد همچنین تهوع و استفراغ را تجربه می کنند. سردردهای میگرنی به طور معمول چند ساعت طول می کشند، اما ممکن است به ندرت تا سه روز طول بکشند.

 سردردهای خوشه ای

سردردهای خوشه ای (کلاستر) سردردهایی شدید و رنجورکننده هستند که مکرر برای هفته ها تا ماه ها در یک دوره زمان رخ می دهند که دوره هایی از نداشتن سردرد به دنبال آن می آید. سردردهای خوشه ای به نسبت ناشایع اند و کمتر از یک درصد افراد را درگیر می کنند. در مردان شایع تر است و اوج سن شروع آن 25 تا 50 سال است.علایم سردردهای خوشه ای به سرعت بدون هیچ هشداری آغاز می شوند و در طی چند دقیقه به اوج می رسند. سردرد معمولاً عمیق، شدید، مداوم و کیفیت انفجاری دارد، گرچه گهگاه ممکن است ضربان و تپش داشته باشد.حملات ممکن است تا هشت بار در روز رخ دهند اما معمولاً دوره کوتاه دارند. (بین 15 دقیقه و سه ساعت)

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر