دانلود طرح جابر درمورد نمک

دانلود طرح جابر درمورد نمک

0 1.5k
دانلود طرح جابر درمورد نمک

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع نمک را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر نمک است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر نمک را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع نمک در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرنمک

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تهیه نمک خوراکی با سنگ نمک:

نخستین روش تهیه نمک خوراکی باسنگ نمک است که مهندسان معدن درحین عملیات بهره برداری ازمعادن نفت وآب گاهی اوقات به معدن نمک برمی خورندباآزمایش روی سنگ نمک ازمیزان خوب بودن آن اعلام نظرمیکنند.برای آزمایش سنگ نمک قبل ازتولید نمک خوراکی،حتما باید با بکارگیری مته نوک الماسی ازهسته سنگ نمک نمونه برداری کرد.در صورتی که نقطه خاصی برای فرآیندکشف معدن نمک خوراکی انتخاب شود، باید میله هارادر مرکز ته نشست نمک فرو برد سپس دستگاهی شبیه یک اره زنجیری عظیم الجثه رابرای ایجاد شیاری باارتفاع حدود15 cm،عرض 20 متر و عمق 3 متر در نمک سطح کف به کار گرفت. پس مجموعه گودالهایی با استفاده از یک اره الکتریکی حاوی مقداری کاربیدتنگستن در نمک زیرین ایجاد می‌شوند.پس از آن، باید گودال‌ها را با ماده منفجره‌ای مانند دینامیت پرکرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر