10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54861
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1737
  • تعداد فروش: 13

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد چشم

دانلود طرح جابر درمورد چشم

0 1.7k
دانلود طرح جابر درمورد چشم

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع چشم را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر چشم است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر چشم را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع چشم در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرچشم

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

مقدمه:

 از آنجا که تفکر و تعمق در پدیده هاي عالم هستی که همه آنها از ذرات کوچک تا کرات و کهکشانهاي بی انتها مخلوقات خداوند متعال هستند ، ظرفیت بی انتهایی را در ارضاي کنجکاوي انسان در کشف حقایق و روابط بین پدیده ها در طول دستیابی به اعتقاد عمیق و ایمان پایدار به خدا دارد ،از اینروست که در قرآن، خدا ي باري تعالی دستور موکد به جستجوي در طبیعت و توجه به قدرت لایزال الهی در آفرینش عالم هستی دارد.

 

 

 

 

 

موضوع پروژه :نگهبان بدن

 

 زمان صرف شده برای انجام پروژه : تقریبا 3 هفته

 

مشکلات :آشنا نبودن به روش تحقیق و گردآوری مطالب ، نداشتن تجربه در زمینه تحقیقات.

 

 

راه حل ها :استفاده از از راهنمایی معلم و الدین گرامی.

 

 

  نوع پروژه : نمایش علمی تحقیق.

 

وسایل مورد نیاز:قیچی ، چسب ، کارتون پلاست ،خودکار ، وسایل تزئینی .

 

 

 

تحقیق :

یکی از اعضای اصلی بدن انسان چشم است اولین حواس، از پنج حواس اصلی در انسان و حیوانات حس بینایی است. چشم انسان مانند یک کره است و دارای چندین بخش است که می توان شبکه ،عنبیه ، مردمک ،عدسی ،صلبیه را نام برد. ساختمان چشم انسان شبیه یک کره است. در قسمت جلوی این کره یک پنجره شفاف به نام قرنیه وجود دارد. نور از محیط خارج وارد قرنیه شده و پس از عبور از مردمک به عدسی می‌رسد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر