دانلود طرح جابر درمورد انرژی خورشید

دانلود طرح جابر درمورد انرژی خورشید

0 2.4k
دانلود طرح جابر درمورد انرژی خورشید

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع انرژی خورشید را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر انرژی خورشید است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر انرژی خورشید را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع انرژی خورشید در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرانرژی خورشید

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای:

انرژی خورشید یکی از منابع تامین انرژی رایگان، پاک و عاری از اثرات مخرب زیست محیطی است که از دیر باز به روش های گوناگون مورد استفاده بشر قرار می گرفته است.تابش خورشید بزرگترین منبع تجدید پذیر انرژی روی کره زمین می باشد و اگر فقط یک درصد از صحراهای جهان با نیروگاه های حرارتی خورشیدی به کار گرفته شوند، همین مقدار برای تولید برق سالانه مورد تقاضای جهان کافی خواهد بود.كشور ایران در بین مدارهای 25 تا 40 درجه عرض شمالی قرار گرفته است و در منطقه‌ای واقع شده كه به لحاظ دریافت انرژی خورشیدی در بین نقاط جهان در بالاترین رده‌ها قرار دارد.مهمترین مزیت ایران قرار گرفتن بر کمربند تابش خوب خورشید و روی آوردن به این منبع انرژی می باشد. در ایران خورشید ۴۲۰۰ وات بر مترمربع گرما می‌دهد که این گرما هم میتواند علاوه بر گرم کردن سقف خانه‌ها و صدمه به پشت بام؛ راندمان انرژی حرارتی و برودتی را در منازل کاهش دهد که با نصب همین سلولهای خورشیدی بر بام خانه‌ها می‌توان این مسائل را به حداقل رساند.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر