7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54589
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2032
  • تعداد فروش: 17

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد شبکه اجتماعی تیک تاک

دانلود مقاله درمورد شبکه اجتماعی تیک تاک

0 2k
دانلود مقاله درمورد شبکه اجتماعی تیک تاک

با دانلود مقاله در مورد شبکه اجتماعی تیک تاک در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله شبکه اجتماعی تیک تاک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله شبکه اجتماعی تیک تاک ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:مقاله در مورد شبکه اجتماعی تیک تاک

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

تیک تاک (TikTok) یک اپلیکیشن رسانه اجتماعی محبوب است که به کاربران اجازه می‌دهد، ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای را با تلفن همراه تولید کرده، تماشا کنند و یا حتی به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن تلفن همراه با فیدهای شخصی‌سازی شده، ویدیوهای کوتاه و عجیب و غریب که با موسیقی و جلوه‌های صوتی تنظیم شده‌اند به دلیل کیفیت اعتیاد آور و سطح بالای تعامل بسیار در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار است.

سازندگان حرفه‌ای و آماتور به طور یکسان می‌توانند جلوه‌هایی مانند: فیلترها، موسیقی پس زمینه و استیکرهای پس زمینه را به ویدیوهای خود اضافه کنند. کاربران در عین حال می‌توانند با همکاری در تولید محتوا، ویدیوهای تقسیم بندی شده‌ای را ایجاد کنند و در فضاهای مختلف به اشتراک بگذارند.

تاریخچه تیک تاک (TikTok)

تیک تاک (TikTok) به شکل کنونی آن در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد. این پلتفرم در زمان عجیبی توانست غول‌های رسانه‌های اجتماعی را در خود جمع کند. طبق گزارش «والارومدیا»، تیک تاک در اوایل سال ۲۰۲۱ حدود یک میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان داشت و حداقل ۲۰۰ میلیون بار در ایالات متحده دانلود شده بود.

مانند همه شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی، تیک تاک همواره هدف نگرانی‌های مبهم در مورد استفاده بالقوه یا سوء استفاده از اطلاعات خصوصی جمع‌آوری شده در مورد کاربرانش بوده است؛ با این تفاوت که متعلق به چین است!

این اپلیکیشن برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت فناوری چینی بایت دانس (ByteDance) راه‌اندازی شد و در آنجا با نام Douyin شناخته می‌شود. نام تیک تاک (TikTok) به معنای نشان دادن فرمت ویدیوهای کوتاهاست. بایت دانس یک شرکت فناوری اینترنتی چینی است که چندین سیستم عامل محتوا با قابلیت یادگیری ماشینی را اداره می‌کند و مرکز آن در پکن است.

این شرکت در سال ۲۰۱۲ توسط ژانگ ییمینگ تاسیس شد. تیک تاک اکنون در بیش از ۱۵۰ بازار مختلف در دسترس است و دفاتری در پکن، لس آنجلس، مسکو، بمبئی، سئول و توکیو دارد. رشد شگفت انگیز تیک تاک ازاواخر سال ۲۰۱۷ آغاز شد، زمانی که Musical.ly را به عنوان اپلیکیشن رقیب خریداری کرد و بیش از ۲۰۰ میلیون لیست حساب کاربری آن را به تیک تاک منتقل کرد.

طبق گزارش‌ها، ارزش ByteDance تا اواسط سال ۲۰۲۰ به ۱۴۰ میلیارد دلار رسید که به خاطر فروش خصوصی یک سهام کوچک در شرکت بود. گفته می‌شود که تیک تاک به تنهایی حدود ۵۰ میلیارد دلار ارزش دارد و این یعنی قرار گرفتن در لیست با ارزش‌ترین استارتاپ‌ها در جهان.

داستان رشد تیک تاک (TikTok)

 ابتدا در نظر بگیرید که تیک تاک (TikTok) چه چیزی نیست! تیک تاک، فیس بوک نیست. فیس بوک از سال ۲۰۰۴ وجود داشته است و هنوز هم از نظر تعداد مخاطب و درآمد تبلیغاتی از هر سایت و رسانه اجتماعی دیگری قدیمی‌تر است. تا ابتدای سال ۲۰۲۱ فیسبوک ۲.۶ میلیارد کاربر فعال ماهانه داشت که قابل مقایسه با واتس اپ و اینستاگرام به عنوان شرکت مادر نیست. تنها در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۰ حدود ۱۷.۴ میلیارد درآمد تبلیغاتی داشت.

حدود ۸۰ میلیون کسب و کار کوچک در سراسر جهان دارای صفحه فیسبوک هستند. بنابراین یک رقیب در زمینه تجارت شبکه‌های اجتماعی برای رقابت با غولی چون فیسبوک چه کاری باید انجام دهد؟ برای رسیدن به این هدف یک چیز لازم است. جمعیت جوان‌تر، با اقیانوسی بی‌انتها از سرگرمی‌های کوتاه و سریع و تبلیغ کنندگانی که بتوانند توجه آنها را جلب کنند.

تنها ۷.۱ درصد از کاربران تیک تاک (TikTok) بالای ۵۰ سال یا بیشتر سن دارند. این در حالی است که فیس بوک به طور مساوی در بین تمام نسل‌ها نفوذ کرده و برای همه آنها جذاب است.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر