8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54549
  • فرمت فایل دانلودی : .pptx
  • تعداد مشاهده : 1454

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد تولید مثل

دانلود مقاله درمورد تولید مثل

0 1.5k
دانلود مقاله درمورد تولید مثل

با دانلود مقاله در مورد تولید مثل در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تولید مثل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تولید مثل ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:مقاله در مورد تولید مثل

فرمت فایل: پاورپوینتو قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

همه ي جانداراني كه پيرامون ما هستند يا تك سلولي و يا پر سلولي هستند هر يك از اين جانداران توانايي دارند كه هم نوع خود را به وجود آورند. به عبارت ديگر توليد مثل كنند.

در ميان ويژگيهايي كه جانداران را از موجودات بي جان متمايز مي كند، ‌شايد توليد مثل مهم ترين آنها باشد. زيرا در بين آثار حيات مختلف،‌مانند تغذيه، تنفس و حركت و .... هيچكدام به اندازه ي توليد مثل تفاوت موجودات زنده و غيرزنده را نشان نمي دهد. شما ويروس ها را به عنوان گروهي كه درمرز ميان موجودات بي جان و جاندار قرار دارند مي شناسيد. ويروس ها نيز به نوعي توليد مثل مي كنند. گرچه اين عمل آن ها بوسيله ي سلول ميزبان (سلولي كه به آن وارد شده اند) صورت ميگيرد. به هر حال توليد مثل تقريباً مهم ترين شباهتي است كه ويروس ها به موجودات زنده دارند. هر جانداري دير يا زود مي ميرد. اگرموجودات زنده توليد مثل نكنند، به زودي همه جانداران روي زمين از ميان خواهند رفت. بنابراين توليد مثل نقش اصلي را در بقاي نسل جاندار به عهده دارد.

 


8,000 تومان