6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54293
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1334

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بلورهای درشت نبات را چگونه می سازند؟

دانلود تحقیق درمورد بلورهای درشت نبات را چگونه می سازند؟

0 1.3k
دانلود تحقیق درمورد بلورهای درشت نبات را چگونه می سازند؟

با دانلود تحقیق در مورد بلورهای درشت نبات را چگونه می سازند؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بلورهای درشت نبات را چگونه می سازند؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بلورهای درشت نبات را چگونه می سازند؟ ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد بلورهای درشت نبات را چگونه می سازند؟

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

دید کلی

اگر ، بعنوان یک شیمیدان آلی ، قرار بود ده ترکیب آلیفاتیک انتخاب کنید و سپس در جزیره‌ای رها شوید، شما قطعا الکلها را برمی‌گزیدید. شما می‌توانید از آنها تقریبا هر ترکیب آلی دیگر را بسازید، آلکیل هالیدها ، آلکنها ، اترها ، آلدئیدها ، کتونها ، اسیدها ، استرها و دهها ترکیب دیگر

از آلکیل هالیدها ، می‌توانید واکنشگرهای گرینیار را بسازید و از واکنش این واکنشگرها با آلدئیدها و کتونها الکلهای پیچیده‌تری را بدست آورید و غیره. در آن جزیره دور افتاده ، از الکلهای خود ، نه فقط بعنوان ماده خام استفاده می‌کنید، بلکه آنها را به دفعات ، بعنوان حلال برای انجام واکنشها و برای متبلور کردن فراورده‌ها بکار می‌برید.

اهمیت الکلها

ما نمی‌توانیم در هیچ یک از بخشهای شیمی آلی خیلی جلو برویم، بدون اینکه به الکلها بربخوریم. الکلها در استخلاف هسته دوستی بعنوان سوبسترا و بعنوان هسته‌دوست شرکت می‌کنند. مهمترین و ساده‌ترین اثر کاتالیزوری متعلق به الکلهاست که در شیمی انواع ترکیبها ، در لوله آزمایش و در ارگانیسم زنده ، نقش کلیدی برعهده دارد.
الکلها به آلکیل هالیدها و سایر ترکیباتی که استخلاف هسته‌دوستی انجام می‌دهند، تبدیل می‌شوند، استخلافی که معرفی انواع گروههای عاملی در یک مولکول را امکان پذیر می‌سازد. الکلها امکان دسترسی ما به ترکیبهایی با حالتهای اکسایش بالاتر ، یعنی آلدئیدها ، کتونها و

6,000 تومان