دانلود تحقیق درمورد دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور

دانلود تحقیق درمورد دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور

با دانلود تحقیق در مورد دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

وقتی که شدیدا تحت فشار کاری هستید، ممکن است بخواهید قدری به خودتان استراحت دهید و مشغول انجام کارهای متفرقه با کامپیوتر اداره شوید، تا کمی از بی حوصلگی تان بکاهید. خب در این وضعیت بدترین چیز یک همکار فضول است که هی دور و برتان بالا و پایین می پرد تا از کارتان سر در بیاورد و زیرآب تان را پیش رئیس بزند. خب، راه حل چیست؟ سریعا با مشت روی دکمه احضار هالک بکوبید!

 

این گجت کوچک که با کابل USB به کامپیوتر وصل می شود، سه تم مختلف صوتی فیلم هالک را همراه با عکسهای آن به همراه دارد که با کوبیدن بر روی دکمه فعال می شوند و دیگر هیچ چیزی از صفحه مانیتور شما و کارهایی که انجام می دادید دیده نمی شود. البته استفاده از آن برای نشان دادن ناراحتی خود از کار همکارتان و یا تسکین عصبانیت تان بد نیست.

 

برای کسانی هم که دچار معضل خود قهرمان بینی هستند دو مدل دیگر از این ابزار با تم مرد عنکبوتی و مرد آهنی نیز تولید شده است. پس بهتر است به میز بیچاره رحم کنید و مشت تان را بر روی این دکمه بکوبید؛ قبل از آنکه از عصبانیت تبدیل به هالک شوید!

 

 

 

 

 

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر