دانلود تحقیق درمورد زبان فني

دانلود تحقیق درمورد زبان فني

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد زبان فني

با دانلود تحقیق در مورد زبان فني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زبان فني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زبان فني ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد زبان فني

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:61 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

شبكه هاي mobile ad hoc به نحو چشمگيري رو به افزايش هستند به دليل توانايي آنها در سازماندهي خودكار يك سري از Snode درون شبكه بدون اينكه نيازي به زيرساختهاي از قبل تشكيل شدة شبكه باشد. يك MANET به node موبايل اين امكان را مي‌دهد كه به nodeهاي ديگري كه در محدودة انتقالي مستقيم نيستند دستيابي پيدا كند. اين عمل با استفاده از multi-hop route از ميان nodeهاي واسطه كامل مي شود كه به معناي آن است كه هر node در يك MANET لازم است كه بصورت يك router عمل كند. عمل routing در يك MANET ذاتاً پيچيده است و نياز به روشهاي متفاوتي نسبت به آنچه كه در زير ساختهاي اينترنتي ثابت در قديم مورد استفاده قرار مي گرفت، دارد. يك مرحلة عمده در پروتكل هاي routing در MANETهاي پروتكل rouing محلي است. (LAR)

پروتكل هاي LAR محلي شديداً وابسته و متكي به يك سيستم تداركاتي محلي هستند تا ذخيره، توزيع و query nodeها را ممكن ساخته و تشكيل موقعيت آنها را به روز سازد. پروتكل هاي routing و سيستمهاي تداركاتي محلي عموماً بعنوان زير سيستمهاي منفصل (disjoint) عمل مي كنند. بطور نمونه يك query محلي قبل از انتقال داده هاي اصلي صورت مي گيرد. مسئله اي كه در اين روش با آن روبرو خواهيم بود اين است كه query محلي براي كامل شدن وقت بيشتري مي گيرد. اين نه تنها به تأخير routing و سيستمهاي تداركاتي محل عموماً بعنوان زير سيستمهاي منفصل (disjoint) عمل مي كنند. بطورنمونه يك query محل قبل از انتقال داده هاي اصلي صورت مي گيرد. مسئله اي كه در اين روش با آن روبرو خواهيم بود اين است كه query محلي براي كامل شدن وقت بيشتري مي گيرد. و اين تنها به تأخير تأخير routing مي انجامد، بلكه اطلاعات محلي بدست آمده ممكن است تا آن زمان و حتي در طول انتقال داده هاي اصلي تاريخ گذشته شوند. بنابراين يك روش تركيبي از routing و query بهره گيرد، بهتر مي‌باشد.

در اين جزوه، ما يك سيستم تركيبي از location management و routing ارائه مي دهيم كه بر مشكلاتي كه قبلاً ذكر شد فائق آيد. ويژگيها و امتيازهاي عمدة اين سيستم عبارتند از:

1.location query و location-aided packet eouting با راندن داده ها به سمت location query همزمان با هم صورت مي گيرند.

2.اطلاعات محلي يك mobile node تنها در server محلي نزديك خواهد شد و اين به روز بودن سريعتر و پايين تر overhead را تضمين مي‌كند و در مقايسه، در بسياري از سيستمهاي ديگر، موقعيت يك node در يك server دور ثبت مي شود كه احتمال تاريخ گذشته شدن داده ها و overhead بالاتر افزايش مي يابد.

3.اين روش نزديك ترين راه است بدون اينكه overhead عمده اي داشته باشد. از آنجا كه database در بردارنده اطلاعات محلي (location) در ميان serverهاي محلي پخش مي شود، مسئله ثبت و ذخيره (storage) براي هر server كمتر مي شود. اين با سيستمهاي سنتي كه از database مركزي استفاده مي كردند، در تضاد است.

بقية جزوه به صورت زير سازمان يافته است: بخش 2 شامل بررسي كوتاهي از كارهاي مرتبط مي‌باشد. بخش 3 جزئيات تركيبي location management و سيستم routing را شرح مي‌دهد. در بخش 4 و 5، نحوة اجراي سيستم بصورت تئوريك آناليز و ارزيابي خواهد شد. و بالاخره 6 به نتيجه گيري مي پردازد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر