دانلود تحقیق درمورد منابع انرژي فسيلي

دانلود تحقیق درمورد منابع انرژي فسيلي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد منابع انرژي فسيلي

با دانلود تحقیق در مورد منابع انرژي فسيلي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق منابع انرژي فسيلي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق منابع انرژي فسيلي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد منابع انرژي فسيلي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:46 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار

با در نظر گرفتن اينكه اكثر منابع انرژي فسيلي موجود كره زمين رو به كاهش و در بعضي موارد رو به نابودي است شايد بشر بتواند با اتكاء به طبيعت و منابع انرژيهاي لايزال، آينده اي روشنتر براي خود تجسم نمايد.

افزايش مداوم جمعيت، كشورهاي جهان را بيش از پيش با مشكل كمبود انرژي روبرو ساخته و حيات بشري را تهديد مي نمايد. شايد با كوشش مداوم دانشمندان پرتو اميدي برچهره حيات در روي كره خاكي بتابد و بيم متلاشي شدن تمدن بشر در اثر كمبود انرژي و كثرت آلودگي محيط از بين برود.

بيرون رفتن انسان از دور طبيعي استفاده از انرژي خورشيد مطمئناً از زماني شروع گرديد كه انسان به آتش دست يافت و كاربرد آن را آموخت و توانست خود را از ديگر جانوران جدا نموده و از آنها دور شود.

خداوند حيات بر روي كره زمين را از سيستمي بسيار منظم و پيوسته برخوردار نموده كه بشر جزء بسيار كوچك ولي متفكر آن محسوب مي شود. موجودات مختلف براساس حس غريزي نهفته در وجودشان و شرايط ظاهري كه خداوند برايشان آماده نموده، عمل ميكنند. ولي انسان نه فقط از همان شرايط كم و بيش برخوردار است، بلكه با قدرت تفكر خود پويا بوده و كنجكاوانه در حال پيشرفت و دست اندازي به قوانين طبيعت است. در عين حال با بي توجهي به اكوسيستمي كه از ازل برايش پايه ريزي شده مشغول بهم زدن توازن طبيي محيط زيست از طريق آلوده كردن آبها، از بين بردن جنگلها، آلوده كردن هواي تنفسي خويش از طريق استفاده نامحدود و غيرمسئولانه از انرژي هاي فسيلي جهت صنعت،‌ حمل و نقل، آماده كردن آب گرم مصرفي و فراهم نمودن آسايش مسكن خويش مي باشد.

يكي از مهمترين عوامل آلوده كننده محيط زيست در جهان و بخصوص كشور ما، مصرف انرژي فسيلي در فضاهاي مسكوني مردم براي تهيه اب گرم مصرفي و گرمايي فضاي زندگي است كه با هجوم روزافزون انسانها از روستا به شهرها به تعداد مصرف كنندگان سوخت هاي فسيلي كه در واقع پايه هاي صنعت نوين جهان و منجمله ايران را شامل ميشود افزوده مي گردد. اين روند رشد آلودگي از طريق ساختمان به علت بي توجهي طراحان و سازندگان به شرايط اقليمي هر منطقه مي باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر