دانلود تحقیق درمورد پرتال در تجارت الكترونيك

دانلود تحقیق درمورد پرتال در تجارت الكترونيك

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد پرتال در تجارت الكترونيك

با دانلود تحقیق در مورد پرتال در تجارت الكترونيك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پرتال در تجارت الكترونيك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پرتال در تجارت الكترونيك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پرتال در تجارت الكترونيك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

امروزه با رشد اينترنت و دسترسي ساده‌تر به آن و از طرف ديگر، فهم اينكه با استفاده از اين محيط ارتباطي، مي‌توان انجام امو را سريع‌تر كرد، بحث IT و مواردي چون تجارت الكترونيكي، دولت الكترونيكي، آموزش الكترونيكي و ده‌ها مورد ديگر داغ شد.

اين مقاله سعي دارد تا بر اساس مفاهيم مورد تاكيد بر IT، به يكي از اهداف اصلي در اين مقوله كه همانا Customer- Based بودن محصول است، برسد.

از مواردي كه باعث مي‌شود تا سازمان‌ها و ارگان‌ها با ديد بهتري در مورد تكنولوژي اطلاعات دپارتمان خود كه بعضاً بدان احساس نياز فراوان مي‌شود، بنگرند، مبحث پرتال است كه با بهره‌گيري از نكات دقيق و اساسي در سرويس‌دهي بهتر به ذينفع‌ها، امروزه توجه بسياري از توليدكنندگاني چون اوراكل، Redhat و ... را به خو جلب كرده است. در واقع پرتال، راهي است در جهت دادن اختيارات و راحتي بيشتر به كاربران.

 

تعريف

در محيط رقابتي اقتصادي امروز، سازمان‌ها تحت فشار شديدي از طرف ذينفع‌ها براي كم كردن هزينه‌هاي عملكردي هستند. با وجود اين، مشتريان، شركا و كارمندان اين سازمان‌ها، دسترسي سنگين به سرويس‌ها و اطلاعات دارند. در نهايت، سازمان‌ها در حال پياده‌سازي پرتال‌هاي وب به عنوان يك درگاه هستند كه از طريق آن كاربران مي‌توانند به سادگي به برنامه‌هاي كاربردي چندگانه، سرويس‌ها و منابع اطلاعاتي دسترسي پيدا كنند. پرتال‌ها مجالي را براي تاسيس و توسعه ارتباطات و درآمدزايي فراهم مي‌كند.

كابران بايد مطمئن باشند كه با يك سازمان مشروع روبرو هستند و اطلاعاتشان محافظت خواهد شد. از طرف ديگر، سازمان‌ها هم بايد مطمئن باشند كه مي‌توانند برنامه‌هاي كاربردي و سرويس‌هاي با ارزشي از طريق پرتال را ارائه دهند، در حالي كه اطلاعات و تعاملاتشان محافظت خواهد شد. شكل زير شايد تا حدودي بتواند مفهوم پرتال را در ذهن تداعي كند.

شكل

+++

 

تاريخچه پرتال

وب به عنوان يك فضاي گسترده اطللاعاتي است كه از منابع اطلاعاتي مختلف، با شكل و ساختارهاي متفاوت تشكيل شده است. اين فضاي اطلاعاتي بسيار ديناميك و در عين حال توزيع شده است كه اطلاعات به صورت لينك‌هايي به هم متصل شده‌اند و اين توزيع فيزيكي و اتصال منطقي از قدرت‌هاي اصلي وب محسوب مي‌شود، ولي همين ويژگي بروز پيچيدگي‌هايي در امر جستجوي اطلاعات شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر