دانلود تحقیق درمورد خريد ماشین آلات ريسندگي

دانلود تحقیق درمورد خريد ماشین آلات ريسندگي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد خريد ماشین آلات ريسندگي

با دانلود تحقیق در مورد خريد ماشین آلات ريسندگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خريد ماشین آلات ريسندگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خريد ماشین آلات ريسندگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خريد ماشین آلات ريسندگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده:

در اين پروژه سعي شده است با استفاده از دو روش تصميم گيريهاي چند معياره(روش TOPSIS و روش وزن دهي سلسله مراتبي) براي خريداري ماشين آلات شركت صنايع نخ خمين با توجه به شاخص ها و گزينه هاي موجود استفاده شود تا بهترين تصميم ممكن در اين پروژه صورت گيرد.

مقدمه:

امروزه پيشرفت تكنولوژي و صنعت اكثر شركت ها و صنايع براي خريداري و تهيه ماشين آلات و تجهيزاتشان با توجه به نيارشان و شاخص ها و گزينه هايي كه وجود دارد تصميم به خرياري مي گيرند تا بتوانند تجهيزات مناسب و كارآمد را كه حداكثر استفاده و كارايي را برايشان دارد تهيه نمايند.

در اين زمينه استفاده از روش هاي تصميم گيري هاي چند معياره بسيار مناسب است كه به شركت ها كمك مي كند تا با تهيه ماشين آلات و تجهيزات مناسب هم حداكثر كارايي و استفاده را ببرند و هم به بتا خود در زمينه توليد و عرضه هاي محصولات تداوم پيدا كنند.

علاوه بر اين استفاده از روش هاي تصميم گيريهاي چند معياره به عنوان ابزاري براي دستيابي شركت ها به رشد بلند مدت از طريق برآورده نمودن بهتر و سريعتر ماشين آلات و تجهيزات نسبت به ساير شركت ها و رقبا است.

 

در اين تحقيق كه در كارخانه نخ شهرستان خمين انجام شد بررسي شد مسئولين خريد اين كارخانه براي خريد دستگاه ها و ماشين آلات نساجي با توجه به شش شاخص زير از چهار كشور ژاپن و ايتاليا و آلمان و چين خريداري مي كنند.

شاخص ها:

كيفيت دستگاه

X1:

قيمت دستگاه

X2:

خدمات بعد از فروش كشور فروشنده

X3:

هزينه حمل و نقل ماشين آلات از كشور فروشنده

X4:

عمر مفيد دستگاه

X5:

توانايي دستگاه(ظرفيت در توليد)

X6:

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر