دانلود تحقیق درمورد نقشه کشي و طراحي فرش

دانلود تحقیق درمورد نقشه کشي و طراحي فرش

0 2k
دانلود تحقیق درمورد نقشه کشي و طراحي فرش

با دانلود تحقیق در مورد نقشه کشي و طراحي فرش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقشه کشي و طراحي فرش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقشه کشي و طراحي فرش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقشه کشي و طراحي فرش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

. عنصر اوليه در نقوش خُتايي، برگ ساده است. اصولاً در طبيعت، برگ در سايزهاي مختلف وجود دارد، هنرمنداني که خالق آثار مختلف بودند، از همين برگهاي ساده طبيعت الهام گرفتند و آنها را خلق کردند.

 براي ترسيم برگ ساده، ابتدا يک قوسِ در حقيقت باز را ترسيم مي کنيم. براي درک بهتر، ابتدا يک دايره بزرگ ترسيم مي کنيم و يک دايره کوچک را در بالا ترسيم مي کنيم و يک دايره بزرگتر در پايين دايره کوچکتر رسم مي کنيم و شکل برگ را از داخل آن ايجاد مي کنيم. در کشيدن کار ابتدا مي بايست ترس به خود راه ندهيد و با اعتماد به نفس، کار را انجام بدهيد.

 

در ترسيم برگ ديگر، ابتدا يک قوس مي کشيم و قوس جلوي آن طرحي مثل s انگليسي دارد که قسمت پايين آن پهن تر و بازتر مي شود. طرح ديگر غنچه مي باشد؛ در طبيعت غنچه هاي متفاوتي را مي بينيم، غنچه داراي دو قسمت است:

1- ته غنچه

2- گلبرگ غنچه.

 

ابتدا به آموزش ته برگ مي پردازيم: ابتدا يک خط تقارن مي کشيم و يک خط ديگر بر آن عمود مي کنيم و از خط عمود شده دو خط را به خط تقارن وصل مي کنيم که حالت مثلث متساوي الاضلاع پيدا کند. سپس ضلع پايين مثلث که خط بر آن عمود شده است را به دو قسمت مساوي تقسيم مي کنيم و از هر دو طرف يک شکل s كه حالت برعکس دارد رسم مي کنيم و حالت غنچه را ايجاد مي کنيم.

 گلبرگها معمولاً حالت تخم مرغ شکل دارند و روي ته برگ قرار مي گيرند؛ براي رسم گلبرگ روي گلبرگ يک برگ را مي کشيم که جهت اين سه عنصر بايد طوري باشد که خط محوري ما از وسط آنها بگذرد.

 

 

غنچه گل شاه عباسي

براي ترسيم آن، خط محوري را رسم مي کنيم و بعد ته غنچه را رسم مي کنيم. در قسمت گلبرگ، تغييراتي است که شامل خط محوري با فاصله کم بر روي خط محوري عمود است. در قسمت چپ اين خط محوري، برگي را به روي ته غنچه رسم مي کنيم و اين کار را در طرف ديگر تکرار مي کنيم. سپس در وسط اين کار، برگي ديگر رسم مي کنيم و براي تزئين، برگهاي کوچکي را داخل اين سه برگ مي کشيم و يا به جاي برگ وسط حالت گل پنج پر را ايجاد مي کنيم، که حالت قلب است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر