10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50354
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2646

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد طراحی یک وب سایت

دانلود تحقیق درمورد طراحی یک وب سایت

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد طراحی یک وب سایت

با دانلود تحقیق در مورد طراحی یک وب سایت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طراحی یک وب سایت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طراحی یک وب سایت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طراحی یک وب سایت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:51 صفحه

قسمتی از فایل:

طراحی یک وب سایت

 

 

آنچه در پيش روي شماست، رساله اي با عنوان "طراحي يك وب سايت" مي باشد؛ سايتي براي معرفي هنرمندي نگارگر .از طريق پيوندهاي متفاوت در سايت، كاربران مي توانند به آثار هنرمند نگارگر و ساير هنرمندان، اخبار هنري، سبك هاي نقاشي، ساير سايت هاي هنري دسترسي داشته باشند.

اطلاعات اوليه كار از طريق گزينش از ساير سايت هاي هنري گردآوري شد. و همچنين در طراحي سايت از نرم افزارهايي در اين باره و اينترنت ياري جسته ايم. طراحي كلي سايت به وسيله ي نرم افزار صورت گرفت و كدنويسي ها با انجام شد.

در طراحي كليه سايت از دو سيستم كامپيوتر استفاده شد. و در نتيجه سايتي حاصل گشت براي معرفي نگارگري ايراني؛ استاد محمود فرشچيان.در پايان توصيه مي شود كه براي طراحي سايت ها از نرم افزارهايي به روز استفاده شود ، در اين صورت مي توان از قابليت هاي متفاوت و فراوان آنها بهره برد و سايتي با كارايي سودمند در اختيار كاربراي قرار داد .


10,000 تومان

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر