دانلود تحقیق درمورد مطالعات ترافيكي

دانلود تحقیق درمورد مطالعات ترافيكي

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد مطالعات ترافيكي

با دانلود تحقیق در مورد مطالعات ترافيكي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مطالعات ترافيكي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مطالعات ترافيكي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مطالعات ترافيكي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

در سال 1355 مطالعات اوليه سيستم حمل و نقل همگاني شيراز توسط شركت ولو VOLVO انجام و مشاور طرح، به منظور بهبود سيستم حمل و نقل ، استفاده از شبكه ريلي را در كنار خطوط اتوبوسراني توصيه نمود.

در سال 1369 جمعي از اعضا هيئت علمي دانشگاه در همين ارتباط مطالعات جديدي را آغاز نمودند. در اين مطالعات كه دو سال بطول انجاميد، ضرورت استفاده از شبكه ريلي بعنوان توسعه سيستم حمل و نقل همگاني مورد تأييد مجدد قرار گرفت .

پس از آن در سال 1378 بازبيني مطالعات قبلي در جهت تكميل و تدوين مطالعات جامع حمل و نقل همگاني شهر شيراز توسط پژوهشكده حمل و نقل شريف - ممتحن ( دانشگاه صنعتي شريف) آغاز شد. با گذشت دو سال، نتايج مطالعات مزبور بتدريج در حدود 20 مجلد شامل گزارشها و نقشه‌ها، منتشر و در اختيار شهرداري شيراز و شوراي عالي ترافيك كشور قرار گرفت.

بخشهايي از اين مطالعات با هدف بررسي نياز به مترو و در صورت تشخيص نياز، ارائه مسيرهاي مناسب جهت راه‌اندازي مترو در شهر شيراز آغاز گرديد. بدين ترتيب كه گزينه‌هاي مختلف بررسي و مقايسه صورت گرفت و با توجه به ويژگيهاي كاركردي گزينه‌هاي پيشنهادي، شرايط اجرايي و ملاحظات اقتصادي براي هر گزينه، گزينه برتر از بين آنها انتخاب و پيشنهاد گرديد. همزمان با پيشنهاد مسيرهاي مناسب جهت راه‌اندازي قطارهاي سبك شهري در شيراز، ويژگيهاي مناسب اين سيستم نيز بررسي شد.

از آنجا كه در اين مسير كريدورهايي با پتانسيل بيش از 10 هزار مسافر در ساعت در هر جهت وجود خواهد داشت. لذا مشخصات سيستم بدين شرح پيشنهاد گرديد:

- مسير جدا شده از ساير وسايل نقليه (در سطح زمين، يا زير آن، يا در هوا) بدون تقاطع با شبكه خياباني،

- حداكثر سرعت 70 كيلومتر در ساعت براي قطار،

- شتاب مثبت برابر 2/1 و شتاب منفي برابر 2/1 متر بر مجذور ثانيه،

- سه واگن در هر قطار با ظرفيت (نشسته و ايستاده) 600 نفر،

- تعداد واگنهاي (فعال) مورد نياز 140 دستگاه،

- زمان توقف برابر 30 ثانيه در هر ايستگاه،

- سر فاصله زماني بين 3 تا 5 دقيقه براي هر خط.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر