دانلود تحقیق درمورد شرکت شهاب تلویزیون

دانلود تحقیق درمورد شرکت شهاب تلویزیون

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد شرکت شهاب تلویزیون

با دانلود تحقیق در مورد شرکت شهاب تلویزیون در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شرکت شهاب تلویزیون را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شرکت شهاب تلویزیون ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شرکت شهاب تلویزیون

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:63 صفحه

قسمتی از فایل:

دستگاه تلویزیون در لغت به معنی دور نشان یا نماینگر اجسام دور می باشد . اما آنچه امروزه در اصطلاح عمومی تلویزیون نامیده می شود عبارت است از :

انتقال پیوسته تمام معلوما ت قابل رویت یک میدان دید توسط امواج الکترومغناطیسی از یک نقطه به محل دیگر به نحوی که تمام تغییرات طبیعی این میدان دید،حرکات، تغییرات ، روشنایی و تاریکی، از دور با احساس همزمانی و پیوستگی قابل تعقیب باشد .

ولی در واقع تلویزیون هنگامی حقیقی است که دیدگان یامسلح شدن به نوعی وسلیه اپیتیک بتواند با انتخاب شخصی و بدون هیچ وسیله کمکی دیگر شیئی را از دور رویت و آنرا در نظر بگیرد . سیستم های رادار ، که در آنها از نعکاس امواج میلیمتری متمرکز تصویر نور دور بوجود می آید ، می توانند به عنوان یک نوع تقرییب نسبی تلویزیون در نظر گرفته شود .

ما در روی صفحه تصویر یک گیرنده  تلویزیون می توانیم فقط آن چیزی را از دور ببینیم که در آن محل از دوربین تلویزیون گرفته شده و توسط فرستنده انتقال داده می شود . فاصله ممکن بین فرستنده وگیرنده با شرایطی که برای واضح بودن تصویر قائل می شویم و نیز توسط حدود طبیعی انتشار امواج الکترومغناطیسی تعیین می شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 



تاریخچه شرکت شهاب :
 


 

 

 

 بنگاه رادیو شهاب در سال  1324  به منظور سرویس و تعمیر رادیو و لوازم برقی و آموزش شاگردان شروع به کار کرد و به دنبال آن اقدام به ورود قطعات یدکی از خارج و فروش آنها نمود .

در سال 1335 شرکت سهامی خاص شهاب تاسیس گردید و بخش تجاری فعال تر شد و انواع لامپ و لوازم رادیو ، لامپ روشنایی ، رادیو آندریا ، باطری 5/1 ولت رادیو را برای فروش وارد نمود .

در سال 1342 اجازه تاسیس کارخانهُ ساخت رادیو و تلویزیون اخذ گردید . مونتاژ و تولید تلویزیون 23 اینچ تحت لیسانس فیلیپیس بلژیک ، دو مدل رادیوی اتومبیل ژاپنی به نام تن ، دو مدل تلویزیون تلفنکن و یک مدل تلویزیون تمام ترانزیستوری هیتاچی ژاپن ، انواع تلفن(5 مدل)  ،ماشین حساب (5 مدل ) و انواع تی وی گیم نیز انجام شد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر