دانلود تحقیق درمورد راه اندازی یک ISP

دانلود تحقیق درمورد راه اندازی یک ISP

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد راه اندازی یک ISP

با دانلود تحقیق در مورد راه اندازی یک ISP در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راه اندازی یک ISP را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راه اندازی یک ISP ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راه اندازی یک ISP

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:40 صفحه

قسمتی از فایل:

فهرست مطالب

 

فصل اول

مقدمه      ...................................................... 6

خلاصه طرح  ................................................. 6

فصل دوم

تحلیل صنعت ................................................. 11

فصل سوم

شرح فعالیت کارآفرینانه ..................................... 16

فصل چهارم

بخش تولید .................................................... 19

فصل پنجم

بخش سازماندهی.............................................. 23

فصل ششم

بخش بازاریابی ............................................... 26

فصل هفتم

بخش ارزیابی دیسک ......................................... 29

فصل هشتم

بخش امور مالی ............................................... 31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اوّل

 

 

مقدّمه

 

 

-          معرفی

 

 

 

  - خلاصه طرح 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با توجه به رشد روزافزون كاربردهاي اينترنت واهميت آن درزندگي امروزي

از لحاظ گوناگون غيرقابل انكار است در نتيجه وجود شركت هايي كه اين خدمات را ارائه مي دهند لازم و ضروري مي باشد با توجه به اين شرايط ما نيز تصميم به تاسيس اين شركت نموديم .

 

نام شرکت : sun net

 

نشانی شرکت :استان گلستان – شهرستان بندر ترکمن – خیابان شهرداری جنب ساختمان شهرداری

 

نام و مشخصات کارآفرین : شمس الدین تخله  دانشجوی رشته نرم افزار

 

میزان نیاز مالی : حداقل نیاز مالی هشت میلیون و پانصد هزار تومان 

 

طرح تجاری یک صفحه ای :

چشم انداز :

اسم شرکت sunnet  می باشد. در تاریخ15/1/1391شروع به کار خواهد کرد .سال اول در شهرستان بندر ترکمن یک دفتر کوچک به عنوان دفتر اصلی و دفتر پشتیبانی راه اندازی خواهیم کرد و به کمک یکی از دوستان که تخصص لازم را در زمینه کامپیوتر دارد بصورت اشتراکی مرکز ارائه خدمات اینترنتی را راه اندازی خواهیم نمود.زمان راه اندازی پنج الی شش سال دیگر پس از کسب تخصص لازم در این زمینه و اتمام خدمت وظیفه می باشد سپس با تبلیغات مناسب در نشریه های منطقه به بازاریابی می پردازیم و با کیفیت بالای خدمات مشتریان را به طرف شرکت خود جذب خواهیم کرد پس از دو سال دفتر پشتیبانی را از دفتر اصلی جدا خواهیم کرد و پس از گذشت دو الی سه سال بعد کافی نتی را مربوط با شرکت اصلی راه اندازی می کنیم و در صورت پذیرا بودن شهرستان های دیگر نمایندگی هایی از شرکت یعنی isp های دیگری که شعبات شرکت اصلی هستند در شهرستان های مینودشت و آزادشهر و کلاله راه اندازی خواهیم کرد مشتریان نیز کاربران اینترنت محدوده شهرستان و خود شهرستان و پس از توسعه کاربران اینترنتی منطقه می باشد.

دلایل راه اندازی این مرکز ایجاد اشتغال برای خود و دیگران و کسب درآمد و همچنین ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه و علاقه شخصی به این تخصص می باشد .

ماموریت :

این شرکت به منظور کسب درآمد و ارائه خدمات مطلوب در زمینه های اینترنتی و همچنین آموزش استفاده بهینه از اینترنت در میان عموم مردم راه اندازی خواهد شد و دلیل اصلی تمایل به این کار علاقه شخصی خود به این کار می باشد.

 مشتریان یا کاربران به دلیل کمبود احتمالی isp و در درجه اول به دلیل کیفیت مطلوب خدمات و همچنین هزینه مطلوب خدمات از خدمات این شرکت استفاده خواهند کرد و همچنین آموزش هایی که در سایت مربوطه درج خواهد شد. شرکت متعهد به ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و درخور کاربران خواهد بود. دلیل پویا بودن شرکت این است که با گسترش کامپیوترهای شخصی در خانه ها و اداره جات نیاز به اینترنت و استفاده از اطلاعات موجود در آن به وضوح روشن خواهد شد.

 خدمات شرکت به دلیل تعداد زیاد خطوط فعال و خطوط تلفن و پشتیبانی دهی مطلوب و همچنین هزینه مطلوب نسبت به شرکت های رقیب پیشی خواهد گرفت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر