دانلود تحقیق درمورد پرورش گاو شيري

دانلود تحقیق درمورد پرورش گاو شيري

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد پرورش گاو شيري

با دانلود تحقیق در مورد پرورش گاو شيري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پرورش گاو شيري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پرورش گاو شيري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پرورش گاو شيري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه طرح

موضوع طرح: پرورش گاو شيري

ظرفيت: پنجاه رأس

محل اجراي طرح: قابل اجرا در تمام مناطق

سرمايه گذاري كل: 735/1106 ميليون ريال

سهم تسهيلات: 1080 ميليون ريال

دوره ي بازگشت سرمايه: 27 ماه

ميزان اشتغال زايي: 9 نفر

كليه ي محاسبات بر اساس قيمت هاي سال1388 مي باشد.

 

 

 

 

مقدمه:

جمعيت جهان كه در آغاز قرن بيستم حدود دو ميليارد نفر تخمين زده مي شد به بيش از شش ميليارد نفر در آغاز سده جديد افزايش يافته و پيش بيني مي شود كه تا سال 2020 اين رقم از مرز هشت ميليارد نفر نيز عبور كند ، يعني در طول فقط دو دهه ، جمعيتي بالغ بر كل جمعيت جهان به جمع نفوس جهان افزوده خواهد شد.

نياز روز افزون جمعيت رو به رشد به مواد غذايي ، رشدي جهشي را در صنايع غذايي تمام ملل ايجاب مي نمايد . شير يكي از مهمترين مواد خوراكي مورد استفاده بشر است . اين ماده غذايي با دارا بودن مقدار زيادي پروتئين ، ويتامين ، كلسيم و ساير مواد معدني و نيز حدود 750 كيلو كالري انرژي در هر ليتر مي تواند سهم عمده اي در سلامت و سبد غذايي افراد جامعه داشته باشد. نياز انسان به پروتئين موجب شده كه دامهاي اهلي توسط بشر نگهداري و پرورش يافته و بخشي از نياز غذايي وي را تأمين نمايد . يكي از اساسي ترين و مهم ترين مواد غذايي هر جامعه را لبنيات تشكيل ميدهد . و پايه توليدات لبني شير است . شير حاوي تركيبات غذايي بسيار غني از جمله كلسيم ، چربس بدون كلسترول ، ويتامين ها علي الخصوص ويتامين D و مواد پروتئيني مي باشد . به طوري كه به تنهايي مي تواند غذاي كاملي براي انسان محسوب مي گردد ، غذايي كه مصرف آن براي همه گروهاي سني و جنسي لازم و ضروري است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر