9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49361
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1573

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حسابداري آموزش و پرورش ايذه

دانلود تحقیق درمورد حسابداري آموزش و پرورش ايذه

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد حسابداري آموزش و پرورش ايذه

با دانلود تحقیق در مورد حسابداري آموزش و پرورش ايذه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حسابداري آموزش و پرورش ايذه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حسابداري آموزش و پرورش ايذه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حسابداري آموزش و پرورش ايذه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:40 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

 حسابداري يك سيستم اطلاعاتي جهت پردازش رويدادهاي مالي و بعنوان مبنائي براي تصميم گيري و بيان وضعيت مالي يك شخصيت تجاري مي باشد اين سيستم اطلاعاتي هنگامي مي تواند شرايط لازم را براي اعمال مديريت كارا و مؤثر ايجاد نمايد كه افراد كارشناس با اطلاعات تئوريك و تجربه لازم متصدي پردازش اطلاعات مالي باشند و اولين شرط اساسي براي خبره شدن در حرفه حسابداري ، داشتن اطلاعات تئوريك قوي از اصول و استاندارد هاي پذيرفته شده حسابداري مي باشد . هر چه اطلاعات تئوريك يك فرد بالاتر باشد و بهتر بتواند اين اطلاعات را از علم به عمل تبديل كند در بين ساير كارشناسان كار او لايق تر شناخته مي شود پس فراگيري دانستن حسابداري مقدمه اي براي حرفه اي شدن در اين رشته خواهد بود و هر چه از اصول و استاندارد هاي پذيرفته شده حسابداري آگاهي بيشتري وجود داشته باشد علاوه بر اينكه نتايج كار انجام شده قابل اتكاء ترخواهد بود باعث مي گردد تا حسابدار در كار خود موفق تر بوده و جذابيت كار را بيشتر احساس نمايد.  از زحمات  و تلاش  بي شائبه مدير گروه  حسابداري ؛ جناب آقاي هاشم نژاد  در امر تدريس  و ارشاد  و ساير اساتيد  كه من  در امر تحصيل ياري نمودند كمال تشكر  و قدرداني را دارم .

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول

آشنايي با محل كار آموزي

 

 

 

 

 

 

آموزش و پرورش در شهرستان ايذه

از آغاز فعاليت آموزش و پرورش به شكل جديد در سال 1312 در منطقه ايذه، حوزه فرهنگ اين منطقه زير پوشش فرهنگ شهركرد و تابع اداره كل فرهنگ استان دهم (اصفهان) بود. در سال 1316 ايذه و مناطق اطراف آن از استان اصفهان مجزا و به استان خوزستان ملحق شد. در سال 1332 ايذه دوباره به شهركد پيوست و در همين سال نمايندگي فرهنگ در ايذه تاسيس شد. نمايندگي فرهنگ ايذه پس از تاسيس تا سال 1337 تابع اداره كل فرهنگ اصفهان و اداره فرهنگ شهركرد بود.

در سال 1337 نمايندگي فرهنگ ارتقاء داده شد و شكر الله سالم زاده بهعنوان اولين زئيس اداره فرهنگ ايذه انتخاب گرديد. در سال 1341 اداره فرهنگ ايذه به استان خوزستان ملحق شد. از زمان تاسيس اداره فرهنگ در سال 1337 تا كنون 26 نفر مسئوليت آموزش و پرورش ايذه را بر عهده داشتهاند و هم اكنون آقاي حشمت اللهاحمدي مديريت آموزش و پرورش شهرستان ايذه را بر عهده دارد.

 تعداد كل دانش آموزان در شهرستان ايذه حدود 50 هزار نفر مي باشند كه در 412 واحد آموزشي مشغول به تحصيل مي باشند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر