دانلود تحقیق درمورد كارخانجات پارس الكتريك

دانلود تحقیق درمورد كارخانجات پارس الكتريك

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد كارخانجات پارس الكتريك

با دانلود تحقیق در مورد كارخانجات پارس الكتريك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كارخانجات پارس الكتريك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كارخانجات پارس الكتريك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كارخانجات پارس الكتريك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:63 صفحه

قسمتی از فایل:

كارخانجات پارس الكتريك ( شركت سهامي عام ) در تاريخ 9/12/1341 تحت شماره 8567 در ايران به ثبت رسيده و فعاليتهاي آن با موضوع تأسيس و ا يجاد كارخانه صنعتي و توليدي مونتاژراديو و تلويزيون بنيان نهاده شد .

توليدات اين كارخانه در حال حاضر شامل تلويزيونهاي رنگي در اندازه هاي 14،21،28،29، مانيتور 15،17 راديو پخش اتومبيل ، راديو ضبط دو كاسته و بلند گو مي باشد .

   در حال حاضر كارخانجات پارس الكتريك با همكاري شركت هاي معتبر و پيشرو جهاني و با استفاده از آخرين دستاوردهاي تكنولوژي و جديدترين ماشين هاي اينسرت اتوماتيك و مجربترين مهندسين و تكنسينها و نيروي كارآمد محصولات خود را توليد و به بازار عرضه مي نمايد .

كارخانجات اين شركت در مجتمع  صنعتي واقع در كيلومتر 11 جاده مخصوص كرج مشغول به فعاليت بوده و مشتمل بر 4 واحد توليدي   (1ـ تلويزيون  2ـ مانيتور  3ـ قطعات 4ـ راديو و كوئيل سازي )و واحدهاي پشتيباني توليد (تحقيقات و توسعه ، نگهداري و تعميرات ، برنامه ريزي و كنترل مواد ، كنترل كيفيت ) بوده و داراي كارگاههاي مجهز به مدار چاپي ، قطعات پلاستيكي وفلزي ، آبكاري ، پلاستو فوم، رنگ كاري و قالب سازي با استفاده از جديدترين تكنولوژي روز مي باشد .

كارخانجات پارس الكتريك در تاريخ 16/4/1358 در اجراي (بند ب ) در قانون حفاظت و توسعه صنايع ايران ،ملي اعلام گرديد و تحت پوشش سازمان صنايع ملي ايران واقع شد و در سال 1371 در اجراي سياستهاي دولت محترم جمهوري اسلامي ايران مبني بر خصوصي سازي كارخانجات ، نقل و انتقال سهام بين سازمان  صنايع ملي ايران و شركت سرمايه گذاري تأمين اجتماعي صورت گرفت و اداره امور شركت را هيأت مديره منتخب مجمع صاحبان سهام عهده دار گرديد .

فهرست شركتهاي تابعه پارس الكتريك :

1.شركت كارخانجات لوازم خانگي پارس

2. شركت خدمات پارس

3شركت كارخانجات پارس كالري

4. شركت طراحي و مهندسي ساخت صنعت

5. شركت پارس نيك

6. شركت مهندسي و بازرگاني پارس

7. شركت ساخت و توليد قطعات الكترونيك سيرجان

8. شركت پرسا رايانه

9. شركت عايق پلاستيك

10. شركت كارتن البرز

11.ساير شركتهاي سرمايه پذير

1)   شركت كارخانجات لوازم خانگي پارس (سهامي عام )

 شركت كارخانجات لوازم خانگي پارس به منظور ساخت و تهيه و توزيع و فروش انواع محصولات و لوازم خانگي در تاريخ 6/2/1354 به ثبت رسيده و كارخانه و تأسيسات آن در شهر صنعتي البرز قزوين احداث و به همت مهندسين و كارگران ايراني در سال 1359 به بهره برداري رسيد .

طي دوران فعاليت شركت پس از انقلاب ، تركيب و ميزان سرمايه شركت به دفعات تغيير يافت و در سال 1370 به تملك كارخانجات پازس الكتريك در آمد و در سال 1373 از سهامي (خاص) به سهامي (عام) تبديل و در همان سال نيز در سازمان بورس اوراق بهادار پذيرفته شد .

توليدات اين شركت عبارتند از ماشين لباسشويي ، يخچال و فريزر در ابعاد 12 فوت و ضمناً در ابعاد 8و 12 فوت نيز امكان توليد را دارند . در حال حاضر بدنه داخلي محصولات مذكور از فلزي به پلاستيكي تغيير يافته است . سرمايه شركت هم اكنون 150 ميليارد ريال است كه حدود 61% آن متعلق به پارس الكتريك ميباشد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر