دانلود شهید پژوهی شهید محمد حسین بهشتی

دانلود شهید پژوهی شهید محمد حسین بهشتی

0 3.4k
دانلود شهید پژوهی شهید محمد حسین بهشتی

تحقیق در مورد شهید محمد حسین بهشتی ,  دانلود سرگذشت پژوهی, دانلود شهید پژوهی , درباره شهید محمد حسین بهشتی, دانلود سرگذشت پژوهی  , متن درباره شهید محمد حسین بهشتی , مطلب در مورد شهید محمد حسین بهشتی , مقاله آماده درباره شهید محمد حسین بهشتی , دانلود مقاله در مورد شهدای دفاع مقدس , دانلود مقاله درباره شهید , دانلود مقاله سرگذشت پژوهی ,دانلود مقاله شهید پژوهی , دانلود مقدمه ای درباره شهدا  ,دانلود نمونه تحقیق شهید پژوهی, دانلود نمونه سرگذشت پژوهی ,دانلود نمونه شهید پژوهی

دانلود شهید پژوهی درباره سرگذشت شهید محمد حسین بهشتی

فرمت فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل : 15صفحه

مختصری از شرح

تقدیم به :

  همه ی معلمان که ایثار   کارشان و صبر مرامشان است ، آنانی که افق دیدگانشان عزت ایران و اقیانوس دل هاشان آکنده از عشق به فرزندان معصوم این مرز و بوم است  .  بی آن که از ایشان نامی باشد ، نام و نشان  این مرز و بوم ثمره ی مجاهدت های آنان است ،آخرتشان مملو از اجر و الطاف الهی باد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تشكر و قدرداني:

 

 

 

     اينك كه اين شهید پژوهی به لطف ايزد منان به اتمام رسيده بر خود لازم مي دانيم كه از همه كساني كه طي اين پژوهش با راهنمايي و مساعدت خويش مارا ياري كرده اند تشكر نماييم. و جهت ارائه نظرات مفيد و ارزنده شان و وقتي كه در روند هدايت پژوهش داشته اند متشكريم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سید محمد حسینی بهشتی (زادهٔ ۲ آبان ۱۳۰۷ در محلهٔ لُنبان اصفهان — درگذشتهٔ ۷ تیر ۱۳۶۰ در تهران) که در ایران از او به شهید بهشتی نیز یاد می‌شود، سیاست‌مدار و فقیه ایرانی و اولین رئیس دیوان عالی کشور پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷، اولین دبیرکل حزب جمهوری اسلامی و نایب رئیس مجلس خبرگان قانون اساسی بود.

نام کامل : سید محمد حسینی بهشتی

معروف به : شهید بهشتی

زادروز : ۲ آبان ۱۳۰۷

زادگاه : لُنبان اصفهان، ایران

تاریخ مرگ : ۷ تیر ۱۳۶۰

محل مرگ : تهران، ایران

همسر(ان) : عزت‌الشریعه مدرس مطلق

فرزندان : علیرضا، محمدرضا، ملوک‌السادات، محبوبه‌سادات

دین : اسلام، شیعه

حزب سیاسی : حزب جمهوری اسلامی

سمت : دبیرکل حزب جمهوری اسلامی

سمت‌های پیشین : رئیس دیوان عالی کشور – نایب رئیس مجلس خبرگان قانون اساسی – رئیس قوه قضائیه ایران

 

 

 

زندگی

سید محمد حسینی بهشتی (زادهٔ ۲ آبان ۱۳۰۷ در محلهٔ لُنبان اصفهان — درگذشتهٔ ۷ تیر ۱۳۶۰ در تهران) که در ایران از او به شهید بهشتی نیز یاد می‌شود، سیاست‌مدار و فقیه ایرانی و اولین رئیس دیوان عالی کشور پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷، اولین دبیرکل حزب جمهوری اسلامی و نایب رئیس مجلس خبرگان قانون اساسی بود. گاهی از وی به عنوان نظریه‌پرداز ولایت فقیه نام برده می‌شود. او از جمله تندروترین افراد نزدیک به آیت‌الله خمینی و هواداران تشکیل حکومت اسلامی در ایران بوده و نقش بسیار مهمی در استقرار جمهوری اسلامی در ایران داشته است.

پدرش،سید فضل‌الله، مردی روحانی و از مدرسین حوزه علمیه اصفهان بود و گاهی برای اقامهٔ نماز جماعت به روستاهای اطراف می‌رفت. محمد بهشتی در هفتم تیر ۱۳۶۰ و در پی انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی که توسط سازمان مجاهدین خلق ایران سازماندهی شده بود، ترور گردید.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر