8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48217
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1427

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي سيستم حسابداري اداره امور عشاير

دانلود تحقیق درمورد بررسي سيستم حسابداري اداره امور عشاير

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد بررسي سيستم حسابداري اداره امور عشاير

با دانلود تحقیق در مورد بررسي سيستم حسابداري اداره امور عشاير در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي سيستم حسابداري اداره امور عشاير را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي سيستم حسابداري اداره امور عشاير ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي سيستم حسابداري اداره امور عشاير

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:36 صفحه

قسمتی از فایل:

تقدير و تشكر:

سپاس بي كران خداي بزرگ را كه در حساب انديشه ما ثبت  خرد را به ثبت رساند و درود بي كران بر محمد و آل محمد كه درگيرودار  اين ثبت بي حساب تراز نامه اي به وسعت همه دقت و حقيقت ارائه دادند براي تصميم گيري صحيح در پهنه زندگي تشكر مي كنيم و از همه اساتيد بزرگوار گروه حسابداري كه با صبر و تحمل چگونه آموختن را به آموختن و با سپاس و قدر داني از استاد ارجمندم جناب آقاي ميلاد اسكندري كه از راهنمايي و زحمات بي دريغشان در گردآوري مطالب و انجام اين كارآموزي بهره ها بردم .

 

 

 

 

 

 

 

چكيده:

كارآموزي چيست: كار آموزي همانطور كه از اسمش پيدا است يك درس 2 واحدي بوده كه دانشجويان دوره كارداني جهت يادگيري مطالب تئوري ياد گرفته در دانشگاه بايد بصورت عملي در يكي از ادارات بگذرانند بنده نيز اين درس را مانند همه ي دانشجويان بايد بگذرانيم كه در ترم تابستان داشته ايم. كه پس از ثبت اين درس در واحد آموزش جهت معرفي از طرف دانشگاه به محل كار آموزي (اداه امور عشاير) دفتر پژوهشي دانشگاه نامه اي به محل كار آموزي فرستاده و پس از ارائه نامه به اداه امور عشاير به طور عملي شروع به كار كرديم كه در طي اين دوره بنده هر هفته 3 جلسه از ساعت 8 صبح لغايت 12 به اين محل رفته و يادگيري هاي لازم به بنده ارائه مي شود.

كه بنده در طي اين دوره با جزئيات حقوق دستمزد و همچنين چگونگي نگهداري دفاتر حسابداري آشنا شده كه حقوق دستمزد كار بسيار منظمي است چرا كه اگر اشتباهي رخ دهد حسابداري بايد جوابگو باشد.

 

 

 

 

مقدمه:

همانطور كه جوامع بشري از حالت سنتي به سوي صنعتي و از آن به فرا صنعتي گام برميدارند علوم و فنون و تكنولوژي هم رو به تكامل و دگرگوني و پيشرفت است. انسان موجودي اجتماعي است و به ناچار براي رفع احتياجات و نيازهاي خود به صورت گروهي به فعاليت بپردازد. هنگامي كه امور بوسيله يك نفر انجام مي شود موضوع ارتباطات سازماندهي و شايد مفهوم چنداني نداشته باشد ولي به محض اينكه براي اداره امور به خدمات بيش از يك نفر نياز باشد بايد به صورت يك مجموعه سازماندهي گردد . و تقسيم كار صورت پذيرد ارتباطات صحيح و منطقي بين تمام نيروها برقرار شود و اين امور بايستي توسط شخص به نام مدير در سازمان انجام شود.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول

كليات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول :كليات

ايجاد توسعه روز افزون مؤسسات بزرگ بازرگاني، توليدي و صنعتي و عمومي يكي از خصوصيات بارز عصر ماست. تمايل شديد ملتها به بالا بردن سطح زندگي و استفاده از وسايل ماشيني و پيشرفت سريع اقتصاد و صنعت در كشورهاي خود در اين ماجرا سهم دارند.

      ماهيت و موارد استفاده از سيستم حسابداري:

هنوز هم در غالب سازمانها، اعم از خصوصي و عمومي ، نتيجه عمليات حسابداري ، يعني صورتحسابها و گزارشهاي مالي، فقط فهرستي از ارقام و اعدادي تلقي مي شود كه حاكي از دريافت و پرداخت وجوه و چگونگي عمليات گذشته مي باشد. اهم طبقاتي كه از نتايج حاصله سيستم حسابداري مؤسسات منتفع مي شوند عبارتند از:

1.   مديران مؤسسات

2.   صاحبان سرمايه مؤسسات

3.   دولت

4.   بستانكاران

5.   بانكها

6.   رقبا

7.   اشخاصي كه مايل به سرمايه گذاري در مؤسسات خصوصي مي باشند.

تعريف حسابداري: حسابداري عبارتست از فن ثبت ، و تلخيص فعاليتهاي مالي يك مؤسسه در قالب اعداد قابل سنجش به پول ، و تفسير نتايج حاصله از برسي اين اعداد.

فعاليتهاي مالي: منظور از فعاليتهاي مالي عبارت است از فعاليتهايي كه بنحوي از انحاء موجب تغييراتي در دارايي ، بدهي، و سرمايه يك مؤسسه يا يك شخص مي شود.

مراحل حسابداري:

1.   ثبت فعاليتهاي مالي

2.   طبقه بندي اقلام ثبت شده

3.   تلخيص اقلام

4.   تفسير نتايج حاصله از بررسي اقلام  

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر