دانلود تحقیق درمورد ISP

دانلود تحقیق درمورد ISP

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد ISP

با دانلود تحقیق در مورد ISP در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ISP را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ISP ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ISP

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

·         مقدمـه :

در سال 1961 که ارتباط 4 کامپیوتر در دو ایالت مختلف امریکا را جشن گرفتند شبکه های کامپیوتری پا به عرصه ی حیات گذاشت حدود30 سال بعد و در سال 1993 با متصل کردن شبکه های ساخته شده تا آن زمان نام اینترنت را بر شبکه ی بزرگ خود گذاشتند واین آغاز تحولی عظیم بود که نه مردم نه دولتمردان ونه حتی خود سازندگان آن تصورش را نمی کردند. تا امروز که آمار کاربران اینترنت از مرز یک ونیم میلیارد نفر گذشته است وفقط در مدت حدود 15 سال ارتباطات اینترنتی به گونه ایی باور نکردنی رشد کرده است و این نشانه ی نیازی حیاتی است که جوامع بشری امروز در عصر اطلاعات نسبت به گسترش ارتباطات احساس می کنند گسترش اینترنت بخصوص در سال های اخیر در کشورهای درحال توسعه کاملا محسوس است به طوری که مثلا در خاورمیانه یا قاره افریقا طی 7 سال گذشته رشدی نزدیک به 1200% داشته است.

برای اطلاع بیشتر از آمار استفاده از اینترنت یا رشد استفاده از اینترنت لینک زیر را ببینید:

·         www.internetworldstats.com

 

 

اينترنت (Internet):

اينترنت چيزي نيست جز شبكه اي كه تمام كامپيوتر هاي جهان را به هم متصل مي كند. اينترنت مالكي ندارد. اگر شما كامپيوتر خود را به اينترنت وصل كنيد، قسمتي از اينترنت كامپيوتر شماست. تمام كامپيوتر هاي اينترنت همين طور هستند. هر كس مالك يك قسمت از اينترنت است. فقط بايد با هم توافق كنيم از يك پروتكل (Protocol) براي ارتباط استفاده كنيم تا حرف همديگر را بفهميم. همين.

 تجارت الكترونيك  (e-commerce):

تجارت الكترونيك يعني استفاده از كامپيوتر و شبكه هاي كامپيوتري براي تجارت. از بازاريابي تا تحويل كالا به مشتري. امروزه تجارت الكترونيك يكي از مهم ترين مباحث عملي تكنولوژي اطلاعات است. در لحظه اي كه شما اين سطر را مي خوانيد هزاران دلار از طريق اينترنت جابجا شده است. فروش روزانه شركت هاي مانند amazon.com يا Dell فقط از طريق اينترنت بالاي 1 ميليون دلار است.

 ارزش نرم افزار:

نرم افزار يكي از گرانقيمت ترين كالاهاي انفورماتيكي است. شركت هاي نرم افزاري هم اكنون بزرگترين شركت هاي جهان هستند. مايكروسافت (بزرگترين شركت نرم افزاري جهان) ساليانه 501 ميليارد دلار سود مي كند. اين رقم به ميزان درآمد 40 سال ايران از نفت است.

يك مجموعه نرم افزاري شركت Oracle به همراه طراحي آن (Total solution) در حدود 3 تا 4 ميليون دلار ارزش دارد.

 ما و تكنولوژي اطلاعات:

شما هم فكر مي كنيد اين حرف ها براي ما خيلي فانتزي است؟

امارات متحده عربي:

اينترنت مانند تلفن، در اختيار همه است. اين كشور پيشرفته ترين شبكه ارتباطي منطقه را در اختيار دارد. تجارت الكترونيك از سال آينده در اين كشور راه اندازي مي شود. امارات از سال 1992 قانون Copy right بين المللي را امضا كرده است. معتبر ترين نمايشگاه كامپيوتر منطقه و دومين نمايشگاه معتبر جهان (Gitex) در دبي برگزار مي شود.

عربستان سعودي:

اين كشور با سرعت بسيار زياد در حال گسترش شبكه هاي ارتباطي خود مي باشد. و پس از امارات بهترين سرويس اينترنت را ارايه مي دهد. قانون كپي رايت بين المللي در اين كشور اجرا مي شود.

لبنان:

اولين كشوري است كه در جهان عرب بانك اينترنتي را راه اندازي كرده است. اين كشور امسال قانون Copy right بين المللي را امضا كرده است.

هند:

پس از امريكا بزرگ ترين صادر كننده نرم افزار است. اكثر متخصصين نرم افزار منطقه هندي هستند. درآمد هند از نرم افزار از درآمد ايران از فرش بيشتر است.

مصر:

يكي از بزرگترين توليد كنندگان نرم افزار هاي عربي است. نمايشگاه Gitex از سال آينده در قاهره هم برگزار مي گردد.

8,000 تومان