10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47162
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1900

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد IEEE 1394 چیست؟

دانلود تحقیق درمورد IEEE 1394 چیست؟

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد IEEE 1394 چیست؟

با دانلود تحقیق در مورد IEEE 1394 چیست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق IEEE 1394 چیست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق IEEE 1394 چیست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد IEEE 1394 چیست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:53 صفحه

قسمتی از فایل:

IEEE 1394 با نامهای دیگری نیز از قبیل Sont I – Link , Apple Fire wire شناخته می شود. این اسامی یک درگاه دیجیتال ارزان قیمت ، انعطاف پذیر و با استفاده آسان است که میتواند بسیاری از مشکلات مصرف کنندگان را برای اتصل ابزارهای جانبی با سرعت بالا به PC و به یکدیگر را حل نماید.

این گذرگاه برای اولین بار توسط شرکت Apple معرفی شد و سپس توسط گروه کاری 1394 در داخل موسسه مهندسان برق و الکترونیک (Electrical and Electronics Engineers (IEEE Institute of توسعه داده شده و استاندارد گردید. استاندارد IEEE 1394  کلیه مشخصات مورد نیاز برای این گذرگاه را تعریف مینماید. این گذرگاه به خاطر استفاده مستقیم از داده های دیجیتال که نیاز به تبدیل داده ها را از میان برمیدارد توانایی انتقال سیگنالها با کیفیتی بسیار بهتر را دارا میباشد. بعلاوه این گذرگاه با استفاده از یک کابل سریال نازک و کوچک بسیاری از مشکلات به وجود آمده توسط گذرگاههای موازی عریض با کابلهای پهن و بزرگ را حل مینماید.

همچنین این گذرگاه با نصب کاملاً خودکار کلیه پیچیدگیهای نصب نرم افزاری به صورت دستی را حذف نموده است . با پشتیبانی از عملکرد Hot – Plug  توانایی نصب نمودن و برداشتن ابزارها را در زمان کار سیستم بدون نیاز به Reboot ارائه می نماید. IEEE 1394 گذرگاهی بینهایت انعطاف پذیر و قابل تنظیم است و میتواند در سرعتهای Mbps 100 , 200 , 400 به وسیله یک کابل پیوسته بسته به نوع نیاز عمل نماید. با استفاده از این گذرگاه میتوان ابزارها را به صورت ستاره ای به همراه یک هاب مرکزی و یا به صورت حلقوی و بدون نیاز به هاب مرکزی به یکدیگر متصل نمود.  همچنین به وسیله IEEE 1394 میتوان ابزارها را بدون نیاز به اتصال به یک PC به یکدیگر نیز متصل کرد و اتصالات Peer – To – Peer به وجود آورد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر