دانلود تحقیق درمورد بلوتوث

دانلود تحقیق درمورد بلوتوث

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بلوتوث

با دانلود تحقیق در مورد بلوتوث در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بلوتوث را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بلوتوث ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بلوتوث

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

فهرست مطالب

 

 

 

 

 

 

 

عنوان:

 

توضيح بلوتوث

 

Bluetooth (تاريخچه بلوتوث)

 

بلوتوث چگونه كار مي كند ؟

 

 مزاياى Bluetooth

 

نصب بلوتوث اكسترنال بر لپتاپ:

 

تهديدات امنيتی مرتبط با فن آوری

 

حفاظت در مقابل تهديدات

 

منابع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بلوتوث  :

وسيله ای که برای برقراری ارتباط بيسيم بين وسايل مختلف بسيار مفيد و کارآمد می باشد و اما در مورد بلوتوث :

به تازگي پس از يك سمينار عصرانه به خانه باز گشته ايد. Notebook تان در كيف تان قرار دارد ، (PDA (Personal Digital Assistant خود را به كمر بسته ايد ، و تلفن همراه تان در جيب جاي دارد. در سمينار امروز يادداشتهايي را در Notebook خود نوشته ايد . همين كه به خانه مي رسيد و از كنار چاپگر جوهر افشان خود عبور مي كنيد ، Notebook ، چاپگر را پيدا مي كند و به طور خودكار يادداشتهاي سمينار را به چاپگر ارسال مي كند و آنها روي كاغذ چاپ مي شوند . درهمين حال ، PDA شما كامپيوتر روميزي را تشخيص مي دهد و درخواست مي كند كه دفتر تلفن و برنامه روزانه شما را Update شود . هم چنين همه پيامهاي ايميلي را كه ارجهيت آنها را تعيين كرده ايد درخواست مي كند. همه اين كارها در زماني رخ مي دهد كه كت خود را در مي آوريد و براي نوشيدن يك نوشابه به طرف يخچال مي رويد . در عرض چند دقيقه ، تلفن همراه شما بوق مي زند تا به شما اطلاع دهد كه عمليات چاپ يادداشتها تمام شده است . به طرف چاپگر رفته و يادداشتها را مي خوانيد بلافاصله پس از آن PDA شما بوق مي زند تا به شما بگويد كه دفترچه تلفن و برنامه روزانه شما را Update كرده است و شما ايميل جديد داريد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر