8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46972
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2129

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انگل فاسيولا و راههاي جلوگيري از اپيدمي آن در استان گيلان

دانلود تحقیق درمورد انگل فاسيولا و راههاي جلوگيري از اپيدمي آن در استان گيلان

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد انگل فاسيولا و راههاي جلوگيري از اپيدمي آن در استان گيلان

با دانلود تحقیق در مورد انگل فاسيولا و راههاي جلوگيري از اپيدمي آن در استان گيلان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انگل فاسيولا و راههاي جلوگيري از اپيدمي آن در استان گيلان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انگل فاسيولا و راههاي جلوگيري از اپيدمي آن در استان گيلان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انگل فاسيولا و راههاي جلوگيري از اپيدمي آن در استان گيلان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

استان گيلان از لحاظ زيبائي و مناظر طبيعي يكي از بكرترين استانهاي  كشور مي‌باشد . كه به خاطر هواي معتدل و همجواري با دريا شرائط لازم را براي تبديل شدن به يك منطقة توريستي دارد و يكي از شرائط براي احراز اين امر پاك بودن منطقه از هر نوع آلودگي احتمالي است كه اين امر باعث ايجاد انگيزه براي مطالعة آلودگي‌هاي احتمالي در اين استان را باعث مي‌وشد و دليل بعدي بررسي روند كاهش يا افزايش آلودگي فاسيون پس از شانزده سال را كه اولين اپيدمي در اين استان ايجاد شد را نشان مي‌دهد كه شايد يك معيار براي سنجش ميزان كارائي و نحوه مقابله با اپيدمي‌هاي بعدي بيمارييهاي مختلف باشد.

فاسيولا.

اين روماتود با وجوه زير مشخص مي‌شود1- اندازة بزرگ 30-20 ميلي متر در 13-8 ميلي‌متر 2- شكل برگ مانند و تخت آن با نماي مشخص مخروط ردسي 3- بادكش دهاني و شكمي تقريباً مساوي در مخروط راسي 4- رودة‌با انشعابات متعدد 5- بيضه‌هاي بسيار منشعب و پشت سر هم 6) غدة زرده با شاخه‌هاي منتشر در قسمتهاي جانبي و خلفي بدن و 7- رحم كوتاه و پيچ خورده تخم بزرگ بيضوي و زرد مايل به قهوه‌اي و دريچه دار كرم به ابعاد 150-120 ميكرون و 90-63 ميكرون هنگم دفع توسط كرم تقسيم نشده است.

كرم بالغ در مجاري صفراوي مركزي كيسه صفراء گاهي مكانهاي غير عادي زندگي مي‌كند اين كرم داراي متابوليسم بيهوازي بوده و مواد غذايي خود را از ترشحات صفراوي به دست مي‌آورد و دورة‌ زندگي آن حداقل 10 سال است.

چرخة زندگي:

اين توماتود انگل گوسفندان، گاو، گوزن، خرگوش و نيز ديگر پستانداران علفخوار است ميزبان واسط انگل حدود 21 گونه از حلزونهاي ليمد هستند كه در بين اين ليمند ترونكاتوك.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر