6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 46420
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2147

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شلی دریچه میترال

دانلود تحقیق درمورد شلی دریچه میترال

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد شلی دریچه میترال

با دانلود تحقیق در مورد شلی دریچه میترال در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شلی دریچه میترال را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شلی دریچه میترال ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شلی دریچه میترال

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

          شلی دریچه میترال (MVP) اختلالی است که یکی از دریچه  های قلب شما که میترال نام دارد را درگیر می کند و زمانی اتفاق می افتد که این دریچه می تواند کاملاً بسته شود بنابراین مقداری خون درون قلبتان از این دریچه نشت می کند.

          کمی بیش از 2 درصد مردم آمریکا دچار شلی دریچه میترال هستند. زنان و مردان به میزان برابر به آن دچار می شوند. در بسیاری از افرادMVP  بی خطر است و نیازی نیست که تغییری در شیوه زندگی فرد داده شود. این بیماری طول عمر شما را کاهش نمی دهد. در بعضی افرادی که MVP دارند اگر بیمار پیشرفت کند، درمان ضروری است.


       

 علائم و نشانه ها

          MVP  اختلالی است که در تمام عمر همراه بیمار است ولی بسیاری از افراد مبتلا هیچگاه علامت و نشانه ای ندارند . هر گاه تشخیص داده شود، افراد مبتلا ممکن است شگفت زده شوند که اختلالی در قلبشان وجود داشته است، در حالیکه علامت و نشانه ای نداشته اند. علائم و نشانه های MVP در افراد مختلف متفاوت است. این علائم خفیف هستند و بتدریج پیشرفت می کنند و شامل موارد زیر است:

         ضربان قلب نامنظم ( آریتمی )

          سرگیجه ، احساس سبکی سر

          سختی تنفس یا تنگی نفس ، اغلب وقتی طاق باز می خوابند یا پس از فعالیت بدنی

          خستگی درد قفسه صدری که با حمله قلبی یا بیماری عروق کروناری همراه نیست

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر