دانلود تحقیق درمورد زندگي نامه ويگوتسكي

دانلود تحقیق درمورد زندگي نامه ويگوتسكي

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد زندگي نامه ويگوتسكي

با دانلود تحقیق در مورد زندگي نامه ويگوتسكي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زندگي نامه ويگوتسكي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زندگي نامه ويگوتسكي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زندگي نامه ويگوتسكي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

ويگوتسكي در پنجم نوامبر 1896 در شهر اورشا (ORSHA)در بخش  شمالي جمهوري بلوورس ، روسيه در يك خانواده متوسط يهودي پا به عرصه وجود نهاد پدرش، ويگودسكي (Vygodsky) كاركند بانك، و مادرش كه كدبانوي صاحب كمال و بسيار آگاه بود زندگي خود را وقف تربيت هشت فرزند خود كرد (1999) ويگوتسكي دومين فرزند اين خانواده بود .

لثوي آموزش ابتدايي خود را در خانه و با آشپيتز (A.Ashpitz) ، معلم خانگي خود آغاز كرد ، كسي كه پيشتر به سبب فعاليتهاي انقلابي اش به سيبريه تبعيد شده بود . ويگوتسكي پس از گذراندن امتحانات آموزش ابتدايي وارد دبيرستان شد ودر آنجا بود كه آثار نبوغش بر همگان معلوم گشت . او به همه دروس عشق مي ورزيد و در همه آنها آنچنان دانش و مهارتي از خود نشان مي داد كه هر يك از معلمانش وي را به ادامه تحصيل در رشته تخصصي خود تشويث مي كرد ، اما ويگوتسكي بيش از همه به هنر تئاتر وادبيات و فلسفه گرايش داشت ، و بر خلاف دوستانش كه عموما اشعار تغزلي را دوست داشتند ، او با اشعار تراژيك الفت فراوان داشت ( به نقل از بلانك در مول ) .

ويگوتسكي افزون بر زبانهاي آلماني و روسي ، مي توانست به چندين زبان ديگر، فرانسوي ، عبري و انگليسي تكلم كند و بخواند.زبانهاي لايتني و يوناني را در دبيرستان فرا گرفته بود و زبان اسپرانتو را به خوبي بلد بود . حافظه قوي و تواناييهاي ذهني اش شگفتي همگان را بر مي انگيخت و در تند خواني و تحليل اطلاعات يد طولاني داشت .

زماني كه به سن پانزده سالگي پا نهاد ، همه او را «پروفسور كوچولو» صدا مي كردند . و همواره نخستين كسي بود كه در محافل دوستانه آغازگر بحثهاي فلسفي و علمي بود . در 1913 با كسب مدال طلا در امتحان ورودي دانشگاه مسكو قبول شد و نخست در رشته پزشكي ثبت نام نمود ، اما پس از يك ماه تغيير رشته داد و در دانشكده حقوق ثبت نام نمود ، و در سال 1971 تحصيل دراين رشته را به پايان برد و به شهر گومل ، جايي كه خانواده پدري زندگي مي كرد ، عزيمت نمود و به عنوان معلم به تدريس دروس ادبيات ، منطق ، روان شناسي ، زيباشناسي ، تاريخ و هنر تئاتر پرداخت . با وجود وضعيت اسفبار شرايط اجتماعي زندگي كه بعد از انقلاب كمونيستي ، 1917 برروسيه مستولي شده بود ، روشنفكران صاحب نام و بي بديل در كنفرانسها ، سمينارها ، جلسه هاي مباحث علمي در آمد و شد بودند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر