دانلود تحقیق درمورد مدیریت مالی

دانلود تحقیق درمورد مدیریت مالی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مدیریت مالی

با دانلود تحقیق در مورد مدیریت مالی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مدیریت مالی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مدیریت مالی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مدیریت مالی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه اي بر علم مالي جديد

 

چکیده

دانش مديريت مالي در سال هاي اخير رويکردي جديد به واقعيت هاي پيچيده بازارهاي مالي خصوصا بازارهاي سرمايه داشته است. با توجه به نقاط ضعف تئوري هاي مدرن پرتفوي و فرضيه بازار کاراي سرمايه و کاهش روز افزون مقبوليت آنها، اين رويکرد جديد در بين دانشمندان مالي مطرح و مورد بحث و بررسي قرار گرفت. کاهش مقبوليت تئوري هاي ياد شده بدليل پيچيدگي و ژرفاي دنياي واقعي و تاثير ارزش هاي اقتصادي متعدد، روانشناسي فردي و اجتماعي و ... بر بازارهاي مالي و عدم توان تئوري هاي سنتي مدرن پرتفوي و فرضيه کارايي بازار سرمايه در پاسخ به سوالات دانشمندان مالي در خصوص وجود فرصتهاي آربيتراژي و دامنه وسيع تعيين قيمت داراييهاي مالي ، تاثير اطلاعات بر قيمت سهام و... مي باشد.

دانش جديد مالي معتقد است، بناي ساده و سطحي تئوري هاي مدرن پرتفوي و فرضيه بازار کاراي سرمايه توان نمايش عمق روابط اقتصادي، روانشناسي و ... حاکم بر بازارهاي مالي را ندارند. بنابراين نبايد با ابزارهاي سنتي مذکور انتظار تحقق کارايي بازارهاي مالي را داشت.

نتايج تحقيقات انجام شده در بازارهاي پيشرفته که در اين مقاله بيان شده است، نشان مي دهد که تئوري هاي سنتي دستاويز مناسبي براي نمايش واقعيت هاي پيچيده بازارهاي مالي در هزاره سوم نيستند و در نگاه به دنياي مالي بايد از رويکرد هاي جديدتري که بتواند اهميت علوم رفتاري و روانشناي در حوزه مالي را نمايش دهد، استفاده نمود.

 

تئوري مدرن پرتفوي که توسط مارکويتز(Markowitz,1959) و بعدها توسط شاگردان وي مانند شارپ(Sharp W.F . 1970) و لينتنر(Linters .J. 1965) توسعه داده شد و فرضيه بازار کاراي سرمايه که اولين بار توسط فاما (E.F. Fama 1970)عنوان گرديد، از ابتداي دهه 50 به بعد بعنوان ايده هاي قابل قبول و اثر گذار و زير بنا و شالوده تحقيقات دانشمندان و پژوهشگران مالي در آمد. اصول اين تئوريها در بازار هاي مالي نيز راهنماي عمل مديران سرمايه گذاري و ساير فعالان بازار قرار گرفت. اما پيچيدگي بازارهاي مالي و مطالعاتي که در پي تناقض نتايج ناشي از تحقيقات انجام شده در اجرا در بازارهاي مالي پيش آمد، دانشمندان مالي را برآن داشت تا نسبت به مفروضات اين تئوريها بررسي و تجديد نظر نمايند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر