دانلود تحقیق درمورد ژنتيك

دانلود تحقیق درمورد ژنتيك

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ژنتيك

با دانلود تحقیق در مورد ژنتيك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ژنتيك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ژنتيك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ژنتيك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:76 صفحه

قسمتی از فایل:

گوانين يك عامل اكسيدي و يك عامل آميني دارد و به آن 6-اكسي 2-آمينوپورين گويند.

چون اوراسيل و تيمين در يك CH3 تفاوت دارد تيمن را 5-متيل اوراسيل نيز مي‌گويند.

در مورد بنيان قند، قند (c5) دزوكسي ريبوز است شماره گذاري كربنهاي قند را با نماد پرين نمايش مي دهند تا كربن هاي قند از كربنهاي باز قابل تفكيك باشند. اگر در كربن  گرفته شده باشد. قند RNA ريبوز مي شود. بنيان اسيدي، اسيد فسفريك  است. تركيب قند با هريك از بازهاي آلي منجر به تشكيل نوكلوئوزيدها مي‌گردد. قند را معمولاً با S نشان مي دهند و اسيد را با P نوكلوئوزيد وقتي با بنيان اسيد(p) تركيب شوند.(با بازهاي تري فسفات تركيب مي شود)منومرهاي داراي انرژي تشكيل مي دهند. آدنوزين تري فسفات(ATP) و... كه منورمرهاي اصلي وارد شده در رشته هاي پلي مر است.بدين صورت كه وقتي وارد رشته هاي پلي مر مي شوند ار سه بنيان دو بنيان را آزاد كرده به صورت (2P1) و تبديل به منرمرهاي موجود در رشته پلي‌مر AMP  تكرار مي شوند هر AMP زا دزوكسي آدنيليك اسيد- GMP(دزوكسي گوانيليك) GMP اسيد دزوكسي سيتيليك را مي گويند.

نحوه انتقال اين سه جزء در هر يك از چهار منومر فوق به اين صورت است كه بنيان فسفات هميشه به كربن  قند متصل مي گردد(پيوند استري) اين پيوند استر(اسيد و الكل) خوانده مي شود. و محصول آن  است و يك مولكول آب آزاد مي شود. نحوه الحاق باز به قند چنين است كه هميشه كربن 1 قند با از دست دادن يك مولكول آب به ازت شماره 9 كربن پورين ها و شماره يك پريميدين ها متصل مي گردد. پيوند بين باز آلي و قند نيز پيوند گليكوزيدي گفته مي شود. در محل بار آلي عوامل شيميايي داراي پتانسيل پيوند كووالانسي ديده نمي شود. ولي از هر نوكلئوتيد غير از ناحيه  فسفات ناحيه ديگري ديده مي شود كه مي تواند پيوند كووالانسي ايجاد بكند و آن (OH) موجود در كربن قند است. چنانچه خواهيم ديد نحوه پلي مريزاسيون با مشاركت نوكلوئوتيديتري فسفات و آن هم با استفاده از يك رشته الگوانجام پذير است. رشته نوكلئوتيد را تعيين مي كند. ولي نحوه وارد شدن منومر در پلي مر هميشه از انتهاي  پلي مر ممكن است و علت آن اين است كه منومرهاي فسفات انرژي خود را در محل بنيان ذخيره شده بايستي در محل مصرف آزاد گردد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر