دانلود تحقیق درمورد کاربرد بتن اسفنجي و مواد کامپوزيت در عايقکاري حرارتي در ساختمانهاي مدرن

دانلود تحقیق درمورد کاربرد بتن اسفنجي و مواد کامپوزيت در عايقکاري حرارتي در ساختمانهاي مدرن

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد کاربرد بتن اسفنجي و مواد کامپوزيت در عايقکاري حرارتي در ساختمانهاي مدرن

با دانلود تحقیق در مورد کاربرد بتن اسفنجي و مواد کامپوزيت در عايقکاري حرارتي در ساختمانهاي مدرن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کاربرد بتن اسفنجي و مواد کامپوزيت در عايقکاري حرارتي در ساختمانهاي مدرن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کاربرد بتن اسفنجي و مواد کامپوزيت در عايقکاري حرارتي در ساختمانهاي مدرن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کاربرد بتن اسفنجي و مواد کامپوزيت در عايقکاري حرارتي در ساختمانهاي مدرن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل14 صفحه

قسمتی از فایل:

چکيده:

از محصولات بتني هستند که داراي يک ترکيب خاص از خاصيت گرمايي مانند ضريب هدايت گرمايي پايين و اينرسي گرمايي بالا مي‌باشد. بلوکهاي ساختماني AAC يک عايق حرارتي در ميان ديوار ايجاد مي‌کند و بلوکهاي حرارتي AAC يک عايق حرارتي براي پشت‌بام مي‌باشد بخاطر اينکه اين مواد عايق حرارتي خوبي هستند ميزان اتلاف گرما و سرما را بطور چشمگيري کاهش مي‌دهند و زندگي راحتي را فراهم مي‌کنند کاهش اتلاف انرژي بوسيله کاهش انرژي رد و بدل شده انجام مي‌گيرد.

مواد کامپوزيتي از ساختار بنياني ساخته مي‌شوند(پلاستيک سختي‌ناپذير يا پليمر قابل ارتجاع) که با توجه به کارآيي بالاي آنها و ترکيبات مسلح شده با مصنوعات کربن يا تارهاي آرميد در مراکز مهم صنعتي مانند هوانوردي، دارويي، ساختماني، ورزشي، سرگرمي و.... استفاده مي‌گردند مواد کامپوزيتي در بهبود عايقهاي حرارتي و صوتي نقش مهمي را ايفا مي‌کنند در ساختمانهاي تجاري و در مناطق زلزله‌خيز با خاصيت جذب انرژي بالا کاربرد فراواني دارند دوام، مقاومت در برابر خستگي، عايق حرارتي و صوتي و الکتريکي، از ويژگيهاي عمده اين مواد مي باشد.


2-مقدمه:

امروزه با پيشرفت فن‌آوري و توسعة علم ودانش و شيوه‌هاي نوين در صنعت نياز جوامع را برآن مي‌سازد که با بکارگيري راهکارها و شيوه‌هاي جديد در صنعت که داراي نوآوري کارآيي بالا، قيمت ارزان و بازدهي مناسب مي‌باشند از مصرف بيش از اندازه مواد وانرژي و سرمايه جلوگيري نمايد.

از طرفي ديگر بايد با پذيرفته‌ شدن عضويت ايران در سازمان تجارت جهاني شيوه‌هاي جديد صنعتي داخل ايران شده و در مقايسه شيوه‌هاي نيمه سنتي و قديمي ايران گوي سبقت را مي‌ربايد.

يکي از مهترين مشکلات در جهان جلوگيري ازاتلاف انرژي مي‌باشد در صنعت ساختمان‌سازي عايقکاري حرارتي مناسب يکي از راههاي جلوگيري از اتلاف انرژي مي‌باشد.

مقدار زياد انرژي در ساختمانها بدليل نداشتن عايق حرارتي مناسب از بين مي‌رود در اين مقاله يک محصول جديد در عايقکاري حرارتي و استفاده از مواد کامپوزيت در صنعت ساختمان که يکي از موارد کاربرد آن در عايقکاري حرارتي مي‌باشد مورد بحث قرار مي‌گيرد.

تغيير در دماي محيط تأثيري بسزا در راحتي ساکنان ساختمان دارد در نتيجه براي بدست آوردن آرامش سيستمهاي سرمايه و گرمايي براي ساختمان ضروري مي‌باشد که اين سيستمها انرژي زيادي را مصرف مي‌کنند عناصر ساختماني با عايقهاي حرارتي، کاهش‌دهنده تأثير دمايي محيط مي‌باشند که منجر به کاهش مصرف انرژي مي‌شوند مصالح ساختماني که براي نگهداري انرژي بکار مي‌روند بايد داراي خاصيتهاي زير باشند:

1ـ عايق حرارتي بالا

2ـ اينرسي گرمايي بالا

3ـ وزن سبک

بقيه خواص مطلوب آن عبارتند از:

1ـ مقاومت در برابر آتش

2ـ عايق صوتي

3ـ مقاومت در برابر رطوبت


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر