دانلود تحقیق درمورد مخابرات

دانلود تحقیق درمورد مخابرات

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مخابرات

با دانلود تحقیق در مورد مخابرات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مخابرات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مخابرات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مخابرات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:1 صفحه

قسمتی از فایل:

یک گرایش از مهندسی برق است که خود به دو زیر مجموعه میدان و امواج و سیستم تقسیم می‌شود. در گرایش سیستم هدف فرستادن اطلاعات از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر است. اطلاعات معمولاً به صورت سیگنال‌های الکترونیکی وارد "فرستنده" می‌‌شوند، با روش های مختلف به "گیرنده" انتقال پیدا می‌‌کنند، و سپس دوباره به سیگنال های الکترونیکی حامل اطلاعات فرستاده شده تبدیل می‌‌گردند. مدیوم های(محیط های، کانال های،رسانه های) انتقال سیگنال ها از فرستنده به گیرنده شامل سیم مسی (زوج سیم، کابل هم محور)، امواج رادیویی (بی سیم)،موجبرها، وفیبر نوری می‌‌شوند.

سیگنال ها و سیستم‌های مخابراتی به دو نوع تقسیم می‌‌شوند: آنالوگ و دیجیتال. سیگنالهای آنالوگ دارای مقادیر پیوسته در زمان های پیوسته هستند، در حالی که سیگنال های دیجیتال فقط در زمان های معینی (samples) دارای مقادیر گسسته (مثلاً ۰ یا ۱) هستند. رادیوهای AM و FM و تلفن‌های شهری نمونه‌هایی از سیستم‌های مخابراتی آنالوگ هستند. مودم‌های کامپیوتر، تلفن های همراه جدید، و بسیاری از دستگاه های جدید دیگر مخابراتی با سیگنال های دیجیتال کار می‌کنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر