دانلود تحقیق درمورد ساختمان اپي سيالين و اهميت آن بر پيشرفت سرطان سينه

دانلود تحقیق درمورد ساختمان اپي سيالين و اهميت آن بر پيشرفت سرطان سينه

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد ساختمان اپي سيالين و اهميت آن بر پيشرفت سرطان سينه

با دانلود تحقیق در مورد ساختمان اپي سيالين و اهميت آن بر پيشرفت سرطان سينه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ساختمان اپي سيالين و اهميت آن بر پيشرفت سرطان سينه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ساختمان اپي سيالين و اهميت آن بر پيشرفت سرطان سينه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ساختمان اپي سيالين و اهميت آن بر پيشرفت سرطان سينه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

بخش بزرگي از آنتي باديها ي منو كلونال بر عليه موسين هاي روي سلولهاي كار سينوما مي باشند .تعدادي از اين آنتي باديها ي منو كلونال بطور مستقيم بر عليه يك سيالوموسين اپي تيليال كه اپي   سيالين ناميده مي شوند مي باشند .

اپي سيالين يكي از گليكو پروتئين هاي بزرگ بر روي سطح اكثر سلولهاي كار سينوما مي باشد ، به استثناءچند مورد ،اين مولكول فقط در بافتهاي نرمال در سطح بالائي سلولهاي غدد برون ريز وجود دارد بنابر اين با گردش خون بدن تماس مستقيم ندارد .

بر خلاف آن ،در سلولهاي كاروسينوما اين مولكول آميب شكل غير قطبي است اپي سيالين يك گليكو پروتئين متصل به غشاء است اما دومن برون سلولي آن مي تواند از سلول رها شود ودر سرم بيماران با سرطان پستان ظاهر شود.

آنتي بادي منو كلونال بر عليه يك قسمت غير گليكوزيله و غير تكراري مولكول مي باشد .كه اين قسمت از مولكول به ميزان زياد در سلولهاي سرطاني نسبت به سلولهاي اپي تليال نرمال هم طراز يافت مي شود.

براي مثال: ميزان مولكول در سلولهاي سرطاني پستان حداقل 10 برابر ميزان آن در اپي تيليوم نرمال پستان مي باشد .

ماهيت زيست شناختي براي تنظيم بالاي بيان اپي سيالين هنوز ناشناخته است .

چندين آنتي بادي منو كلونال   بر اپي سيالين جهت توسعه آزمايشهاي سرمي استفاده شده است .يكي از اين آزمايشها ، قسمت CA15-3 است كه يك آزمايش بر اساس تكنيك              با استفاده از آنتي باديهاي  منو كلونال DF3  ,115D8 مي باشد كه اين آنتي باديها بطور جداگانه ساخته شده و سپس جهت آزمايشهاي CA15-3 تركيب شده اند.

در اين گزارش مختصري در مورد ساختمان مولكولي گليكو فرمها ي مختلف اپي سيالين در آزمايش سرمهاي گوناگون و تاثير اين مولكولها در از در چسبندگي سلولي و متاستاز توضيح داده شده است.

 

 

   

ساختمان اپيسيالين

 

    در اثر كلون كردن  DNAاپي سيالين و تعيين توالي آن ،نشان داده اند كه اپي سيالين به صورت يك مولكول درون غشايي ساخته شده است كه قسمت اعظم آن به صورت دومن  خارج سلولي و يك قسمت ديگر كه متشكل از 69آمينو اسيد به صورت يك دومن  سيتوپلاسميك وجود دارد .

دومن  خارج سلولي تقريباً داراي مناطق تكراري متشكل از 20 آمينو اسيد مي با شد.

قسمتهاي تكراري در جمعيتهاي مختلف ،متفاوت مي باشد كه در نتيجه اختلاف در وزن مولكولي آن در افراد مختلف  ميباشد .

قسمتهاي تكراري خارج سلولي همراه با قسمتهايي كه به سطح سلول چسبيده اند حاوي تعداد زيادي سرين و تراونين هستند كه به طور بالقوه داراي  مناطق چسبندگي براي اتصال هاي گيلكان مي باشند و حاوي دومن هاي شبه  موسين هستند كه  بيش از نيمي از پلي پپتيدهاي ساختمان را شامل مي شوند كه اين حالت حتي در كوچكترين اللها نيز مشاهده شده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر