دانلود تحقیق درمورد روشهاي ضد بارداري

دانلود تحقیق درمورد روشهاي ضد بارداري

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد روشهاي ضد بارداري

با دانلود تحقیق در مورد روشهاي ضد بارداري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روشهاي ضد بارداري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روشهاي ضد بارداري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روشهاي ضد بارداري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

چگونگي حاملگي به وجود مي آيد

دستگاه تناسلي زن در شكل زير نشان داده شده است . اين دستگاه از خارج به داخل شامل فرج , مهبل , رحم , لوله هاي رحم و تخمدان ها است . در حول و حوش روز چهاردهم عادت ماهيانه , يك تخمك از يكي از تخمدانها پرتاب ميشود كه اين تخمك وارد لوله هاي رحم مي شود . براي اينكه اين تخمك تبديل به تخم گردد بايد مقاربت بين زن و مرد انجام شود و اسپرم مرد از طريق انزال , وارد رحم گردد . اسپرو خود را به تخمك مي رساند و با آن لقاح مي كند و تخم به وجود مي آيد . تخم در مخاط رحم جايگزين مي شود و پس از گذشت 9 ماه تبديل به جنين كامل مي شود و به دنيا مي آيد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روشهاي ضد بارداري

تا كنون روشهاي گوناگون و متعددي براي پيشگيري از آبستني ابداع شده است كه برخي از آنها بعلت زيان آور يا خطر ناك بودن , بتدريج كنار رفته و فراموش شده است . مطالب اين تحقيق شامل آخرين تحقيقات در مورد روشهاي ضد بارداري  مي باشد .

 

1-             آميزش ناپيوسته

اولين تجربه بشر در مورد جلو گيري از بارداري , روش (( آميزش ناپيوسته )) است . اين روش در تمام دنيا انجام شده و به اسامي مختلفي از قبيل روش ناكام و مراقب بودن ناميده مي شود . در اين روش , مرد در هنگام انزال , آلت تناسلي خود را از مهبل خارج مي كند تا مايع مني وارد دستگاه تناسلي زن نشود. به اين ترتيب از حاملگي جلوگيري بعمل مي آيد . از آنجا كه روش آميزش ناپيوسته نياز به تعليمات خاص و ابزار ويژه اي ندارد , به اندازه كافي مورد توجه قرار نگرفته است . اين روش در هر شرايطي قابل انجام است و هيچگونه عوارضي براي زن يا مرد ايجاد نمي كند . با انجام اين روش , خطر ابتلا زن به سرطان دهانه رحم كاهش مي يابد و بعنوان يك را پيشگيري از سرطان رحم بشمار ميرود .

فوائد : اين روش نياز به صرف هزينه , آماده سازي قبلي , وسايل خاص و اقدامات پزشكي ندارد . اين روش براي زن هيچگونه عوارضي ندارد و در هر شرايطي قابل انجام است . در برخي مطالعات , خطر حاملگي در اين روش 17 درصد محاسبه شده است در حالي كه خطر حاملگي در استفاده كنندگان از كاندوم و ديافراگم 14 درصد و در روش پرهيز دوره اي 38 درصد بوده است . توجه داشته باشيد كه ريختن مقداري از مايع مني در اطراف دستگاه تناسلي خارجي زن خطر جدي از نظر حاملگي ندارد و احتمال حاملگي در آن بسيار ناچيز است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر