دانلود تحقیق درمورد روانکاری در آسانسور و پله برقی

دانلود تحقیق درمورد روانکاری در آسانسور و پله برقی

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد روانکاری در آسانسور و پله برقی

با دانلود تحقیق در مورد روانکاری در آسانسور و پله برقی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روانکاری در آسانسور و پله برقی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روانکاری در آسانسور و پله برقی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روانکاری در آسانسور و پله برقی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

روانکاری " مناسب " يکی از مهمترين قسمتهای هر برنامه نگهدای می باشد . کلمه کليدی در اينجا کلمه مناسب است . يک روانکاری مناسب زمانی انجام می شود که موارد زير در آن رعايت شود : 1. استفاده از روانکار مناسب 2. استفاده صحيح و به کار بردن مقدار مناسب روانکار 3. چک کردن و کنترل کردن در بازده های زمانی تعيين شده اگر از روانکار نامناسب استفاده شود و يا به صورت نا صحيح از روانکار استفاده گردد ، نتايج اغلب ، بسيار نامطلوبتر از زمانی است که شما هيچگونه روانکاری انجام نداده باشيد . هيچ نوع روانکار جادوئی وجود ندارد که تمامی نيازهای روانکاری را پوشش دهد و باعث صرفه جوئی های غيرمعمول نظير افزايش عمر روانسازها و يا کاهش ضررهای ناشی از اصطحکاک گردد . مانند همه محصولات ديگر ، افرادی که در کار فروش روانکار هستند ادعاهائی در مورد قابليت های محصول خود مطرح می کنند که تاکنون توسط تست ها و آزمايشهای فنی تأئيد نشده است .

 


خصوصیات یک روانکار :

روغن ها :

روغن معدنی يکی از معمولترين روانکارها می باشد و به غير از چند استثناء برای روانکاری اغلب آسانسورها و پله برقی ها به کار برده می شود . از انواع ديگر روانکارها می توان به روغن های گياهی ، سيليکونی ، فسفات استر ، فلوروکربنها اشاره کرد . از روغنهای ذکر شده تنها نوع سيليکونی کاربرد زيادی در صنعت آسانسور دارد . ساير روانکارها در موارد خاص کاربرد دارند و از آنها ممکن است تنها در شرايط خاصی استفاده شود .


خصوصيات روغن ها :

1.    گرانروی يکی از مهمترين خصوصيات يک روغن بوده و نيز يکی از معيارهای سنجش غلظت روغن است . هر چه اين عدد بيشتر باشد نشان دهنده غلظت بيشتر روغن است . گرانروی يک روغن بر اساس زمانی که مقدار 60 ميلی ليتر از آن در دمای تعيين شده از يک منفذ استاندارد عبور می کند برحسب ثانيه تعيين می گردد . واحدهای گرانروی Saybolt Second Universal ) SSU ) می باشند . از گرانروی مطلق و گرانروی کينماتيک نيز ممکن است استفاده شود . گرانروی کينماتيک با واحد سانتی استوک به صورت وسيعی در مهندسی و آزمايشگان به کار می رود و نشان دهنده استحکام برشی روغن است . در سيستم SAE ، درجه بندی روغن موتور به صورت حداکثر و حداقل گرانروی در يک دامنه تغيير دما تعيين می گردد . به طور مثال ، SAE 5W-20 دارای گرانروی بالاتری در دمای 200 درجه فارنهايت بوده و معمولاً به عنوان روانکار برای سيم بکسل ها به کار برده می شود . روغن های با گرانروی کمتر معمولاً به " روغنهای سبک " معروف هستند . هنگام استفاده از سيستم SSU برای نشان دادن ميزان گرانروی حتماً بايد دمائی که در آن اندازه گيری انجام شده ذکر شود . از آنجائی که گرانروی با دما تغيير می کند ، بی معنا خواهد بود اگر که گرانروی را بدون مشخص کردن دمای مربوطه استفاده کنيم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر