6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 44683
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1524

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حوادث

دانلود تحقیق درمورد حوادث

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد حوادث

با دانلود تحقیق در مورد حوادث در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حوادث را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حوادث ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حوادث

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

 

امروزه حوادث مشكل عمده سلامتي عمومي در سرتاسر جهان بشمار مي روند. وتوسعه روزافزون صنعت و استفاده از انواع انرژي هاي موجود در طبيعت وپيچيدگي تكنولوژيكي صنايع عليرغم پيشرفت ورفاهي كه براي انسانها به ارمغان آورده موجب افزايش تعاملات صنعتي وحوادث ناشي از كار وبيماريهاي حرفه اي گرديده است واين تعاملات وحوادث سرمايه مهم نيروي انساني وسرمايه مادي را در معرض تهديد قرار داده است . همچنين هزينه هاي ناشي از حوادث نيز ، اقتصاد ملي كشورها را به شدت تحت تأثير قرار داده است ، به طوري كه هزينه هاي مراقبت هاي درماني ، پرداخت غرامت به افراد حادثه ديده وميزان ضرر وزياني كه به جامعه ، محيط زيست وتوليد در صنايع كشورها وارد مي شود بر هيچكسي پوشيده نيست . حال سوألي كه مطرح مي شود اين است كه براي جلوگيري از اين گونه حوادث چه بايد كرد موضوع پيشگيري از حوادث وبرقراري ايمني از ديرباز مورد توجه انسانها بوده وبعد از انقلاب صنعتي جايگاه ايمني وسازمانها بيشتر مطرح شده ودر دهه هاي اخير نيز بحث مديريت ايمني مورد توجه انديشمندان وبرخي سازمانها قرار گرفته است .

 

بنابراين با توجه به مطالب فوق مديريت ايمني وحوادث صنعتي ميتواند پيشرفت و رشد بهرهوري كاركنان كمك نموده و از اتلاف منابع مادي وانساني جلوگيري نمايد . به همين منظور پژوهش حاضر در پي بررسي وشناسايي علل و عوامل حوادث شناسي در گستره صنعت سد سازي وپروژه هاي مربوط به آن مي باشد .

 

 

 

تعريف مسأله :

 

مسأله ايمني از قديم تاكنون بنحوي مورد توجه قرار گرفته است ، اما پيچيدگي صنعت لزوم توجه علمي به اين مسأله به صورت  ويژه اي مطرح شده واهميت موضوع بدان حد است كه هر تحقيق تازه مي تواند حاوي نكاتي ويژه از لحاظ تأكيد مجدد بر لزوم توجه خاص به موضوع ايمني وحوادث صنعتي باشد .

از سوي ديگر سازمان مورد مطالعه در اين تحقيق نيز با توجه به ساختار وفعاليتهاي كاري آن مي تواند مبنايي در زمينه ايمني جهت ريشه يابي حوادث باشد . كه اگر علل بروز حوادث را به دو دسته علل فني / مادي وعلل انساني تقسيم كنيم شايد احتمال وجود برخي عوامل فني/مادي در بروز حوادث اين سازمان اندك باشد وتوجه خود را بيشتر معطوف به علل انساني در زير مجموعه هاي آن خواهيم داشت .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر