دانلود تحقیق درمورد تأملي بر جرم زناي به عنف در حقوق انگلستان

دانلود تحقیق درمورد تأملي بر جرم زناي به عنف در حقوق انگلستان

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد تأملي بر جرم زناي به عنف در حقوق انگلستان

با دانلود تحقیق در مورد تأملي بر جرم زناي به عنف در حقوق انگلستان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تأملي بر جرم زناي به عنف در حقوق انگلستان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تأملي بر جرم زناي به عنف در حقوق انگلستان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تأملي بر جرم زناي به عنف در حقوق انگلستان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه‌اي از مؤلفين و مترجم:

كاترين اليوت وكيل و استاد دانشگاه كينگلستون (Kingston) مي‌باشد. او داراي تجارب زيادي در تدريس حقوق در سطح الف و مقطع كارشناسي است. فرانسيس كوئين روزنامه‌نگار با تخصص ويژه در زمينه مسائل حقوقي مي‌باشد.

امير سماواتي پيروز دانشجوي دكتري حقوق كيفري و جرم‌شناسي دانشكده حقوق دانشگاه شهيد بهشتي، مدرس دانشگاه اصفهان و شهركرد.

نشاني: تهران- اوين- ولنجك- خوابگاه دانشگاه شهيد بهشتي- بلوك 2- اتاق 211

كد پستي: 1983963113

شماره تلفن: 09188113627



زناي به عنف

زناي به عنف شديدترين مصداق جرايم جنسي غيركشنده است كه عليه شخص ارتكاب مي‌يابد. حداكثر مجازات اين جرم، حبس ابد است. اين بخش از قانون توسط قانون عدالت كيفري و نظم عمومي مصوب سال 1994 اصلاح شده است.

عنصر مادي

عنصر مادي زناي به عنف هنگامي تحقق مي‌يابد كه مردي با مردي [ديگر] يا زني بدون رضايت وي، مقاربت جنسي داشته باشد. قانون جرايم جنسي مصوب سال 1956 تبصره 1 از ماده 1 آنگونه كه توسط قانون عدالت كيفري و نظم عمومي مصوب سال 1994 اصلاح شده است، بيان مي‌دارد: «[زناي به عنف] جرم مردي است كه به زن يا مرد ديگري زناي به عنف مي‌كند.»

متهم

دقت كنيد كه صرفاً يك مرد مي‌تواند به جرم زناي به عنف متهم شود، در قانون، زن نمي‌تواند مرتكب جرم زناي به عنف شود. با وجود اين، يك زن ممكن است به معاونت در زناي به عنف متهم شود. مثلاً روزمري وست (Rosemary west) زن فردريك وست (Frederick west)، كه ادعا مي‌شد قاتل قتل‌هاي زنجيره‌اي است، در ابتدا دو اتهام مبني بر مساعدت و تحريك به زناي به عنف نسبت به دختري بر او وارد بود. در پرونده دي. پي.پي. عليه‌كي.وسي. (DDP V. K. and C) (1997) دو دختر نوجوان (19-13 ساله) به معاونت در جرم زناي به عنف محكوم شدند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر